فدراسیون فوتبال

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از تشکیل پرونده آتش‌زده پیراهن تیم نفت توسط ناصر فریادشیران خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره انتشار فیلمی از ناصر فریادشیران که پیراهن تیم نفت طلاییه را به آتش می‌کشد و در پاسخ به این سوال که واکنش کمیته اخلاق به این رفتار چیست، گفت: همان طور که در جریان هستید این تصویر در فضای مجازی و رسانه‌های عمومی منتشر شده است. رفتار انجام شده نه تنها جزو مصادیق بی‌حرمتی و بی‌احترامی به اصحاب باشگاه نفت محسوب می‌شود، بلکه از مصادیق بی‌اخلاقی و بی‌احترامی به علاقه‌مندان  و دل‌بستگان به باشگاه هم به حساب می‌آید.

او ادامه داد: علاوه بر این شما تصور کنید، اگر هر کس با هر باشگاهی به مشکل خورد بخواهد چنین اقدامی انجام دهد مطمئنا وانفسایی خواهد شد. ضمن این که افرادی که به صورت تخصصی در ورزش فعالیت دارند، می‌دانند که چنین اختلافاتی طبیعی است و باید برای حل مشکل از راه‌های قانونی اقدام کرد. نمی‌توان به افراد اجازه داد با اقداماتی نظیر آتش زدن پیراهن آن باشگاه، به حیثیت فوتبال و آن باشگاه لطمه وارد کنند.

این عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد: در همین راستا پرونده‌ای در کمیته اخلاق تشکیل شده و با جمع‌آوری مدارک و مستندات و رسیدگی‌های تکمیلی، رای مقتضی درباره این پرونده صادر خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس