استان الانبار.jpg

در جریان عملیات امروز، روستاهای « البوعبید، البوفراج، البوشعبان، الباغوز، الربط، البوحردان، العش، دغسمه» از اشغال تروریست ها خارج شد و حدود ۴۷ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش، بسیج مردمی، پلیس فدرال و عشایر اهل سنت عراق از صبح امروز عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را در غرب استان الانبار ادامه دادند و موفق شدند در  محور های مختلف پیشروی کنند.‌

نیروهای عراقی پس از درگیری های سنگین ۱۰ ساعته در محور شمالی رود فرات توانستند با عقب راندن تروریست ها، ۸ روستا را به کنترل خود در آورند.

در جریان عملیات امروز، روستاهای « البوعبید، البوفراج، البوشعبان، الباغوز، الربط، البوحردان، العش، دغسمه» از اشغال تروریست ها خارج شد و حدود ۴۷ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

با پاکسازی های صورت گرفته در حومه شمالی رود فرات، نیروهای عراقی موفق شدند خود را به بخش هایی دیگر از مرزهای مشترک با سوریه برسانند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

نیروهای عراقی همچنین حملات گسترده ای را از محور شمالی منطقه « الکرابله» در حومه شرقی شهر القائم علیه تروریست های داعش ترتیب دادند و موفق شدند در این محور پیشروی کنند.

نیروهای عراقی پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند به سوی پل الرمانه پیشروی کنند و در نهایت منطقه مهم « الرمانه» را هم از اشغال تروریست های داعش خارج کردند و به کنترل خود در آوردند.

با پاکسازی های صورت گرفته تنها منطقه مهم و راهبردی «راوه» در غرب استان الانبار در اشغال تروریست های داعش است؛ در حال حاضر، فقط ۲ درصد استان الانبار آلوده به تروریست های  داعش است.
 
به گزارش مشرق، در حال حاضر، نیروهای عراق عملیات آزادسازی منطقه مهم راوه را در دستور کار قرار داده اند؛ در عملیات امروز مساحتی حدود هزار کیلومتر مربع پاکسازی شد تا مجموع مناطق پاکسازی شده به ۲۶ هزار کیلومتر افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس