کد خبر 796970
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۲
 شاسی بلند اوپل

شرکت اوپل از اضافه شدن شاسی‎بلندی جدید با بهره‎گیری از پلتفرم شرکت پژو فرانسه، به خانواده‎ی بلندقامتان خود خبر داد.

به گزارش مشرق، شرکت خودروسازی اوپل آلمان پس از واگذاری به گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در حال فرانسوی‎سازی مدل‎های خود است و اکثر خودروهای جدید این شرکت در حال گرفتن رنگ و لعابی فرانسوی و بهره‎مندی از پلتفرم‎های شرکت‎های پژو و سیتروئن هستند.

اوپل به تازگی از پیشرفت مراحل ساخت شاسی‎بلندی جدید خبر داده است و اقدام به انتشار نخستین تصویر و مشخصات اولیه از این مدلِ در دست ساخت خود، کرده است.

شاسی بلند جدید اوپل به بزرگی و هیبت پژو ۵۰۰۸ خواهد بود، از پیشرانه‎ی درون‎سوز بهره می‎برد و به احتمال فراوان نسخه‎ی تمام برقی و گزینه‎ی هیبرید نیز خواهد داشت. این مدل جدید همچنین بر روی پلتفرم مدل‎های پژو ۵۰۰۸ و سیتروئن C۵ ساخته می‎شود و اولین خودرو اوپل خواهد بود که از پلتفرم فرانسوی EMP۲ استفاده می‎کند.

شرکت اوپل هنوز اسمی برای این مدل جدید اعلام نکرده اما سال ۲۰۲۰ میلادی زمانی است که برای معرفی رسمی شاسی بلند جدید خود در نظر گرفته است.

شایان ذکر است که اوپل شرکت خودروسازی آلمانی است، که از سال ۱۹۲۹ تا ۲۰۱۷ میلادی به شرکت خودروسازی آمریکایی جنرال موتورز تعلق داشت و در ماه مارس امسال به قیمت ۲.۲ میلیارد یورو تحت تملک گروه PSA درآمد.

منبع: خودروکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    2 2
    حیف از اُپل که رفت لای دست فرانسوی های آشغال ساز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس