عادل الجبیر نمایه

وزیر خارجه عربستان سعودی از اظهارنظر درباره همکاری میان کشورش و رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله در لبنان امتناع کرد.

به گزارش مشرق به نقل از «رای‌الیوم»، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی، که گفته می‌شود کشورش «سعد الحریری» نخست‌وزیر مستعفی لبنان را به گروگان گرفته است، طی اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: «حزب‌الله نظام در لبنان را سرقت کرده و در حال گسترش نفوذ خود در تمامی منطقه خاورمیانه است.»

الجبیر در گفت‌وگو با تلویزیون «سی‌ان‌بی‌سی» آمریکا، افزود، بسیاری از کشورها خواهان مقابله با حزب‌الله هستند.

وی در عین حال وجود همکاری میان اسرائیل و عربستان سعودی علیه حزب‌الله را رد یا تایید نکرد و گفت که «نباید درباره چنین شایعاتی اظهارنظر کرد».

وزیر خارجه سعودی به تکرار اتهام‌های مطرح‌شده علیه ایران پرداخت و مدعی شد: «آنچه که ما می‌داینم این است که ایران یک دولت قانون‌شکن است... آن حامی شماره یک تروریسم است که از دهه نود به تروریست‌ها پناهگاه می‌دهد.»

الجبیر در ادامه اظهارات ضدایرانی، خواستار تحریم جامعه جهانی علیه ایران به دلیل آنچه نقض قطعنامه‌های شورای امنیت درباره موشک‌های بالستیک خواند، شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    3 3
    هیچ تفاوتی بین آل سعود و صهیونیستها نیست. نه از نظر نژادی نه از نظر عقیدتی و نه از نظر رفتاری.
    • US ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
      0 0
      سید حسن گفت جنایاتی که سعودیها در یمن انجام دادند اسرائیل انجام نداد.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    0 0
    مگز دولتمردان ما لال هستند چرا هر بی سر و پایی ایران و مردم مظلوم انرا مورد اهانت قرار میدهد اما اقایان ما هیچ عکس العملی نشان نمیدهند . چرا ظریف هم نمیرود با رسانه های مختلف مصاحبه و به وضوح شرارتهای ال سعود کثیف را بازگو نمی کند . چپ و راست نگاه می کنیم این الجبیر بیشرف بی مادر در حال دروغ گویی است . واقعا تهیه چندسند از رفتارهای شرارت بار سعودی . بحرین . امارات اینقدر سخت است . خسته شدیم از این همه تساهل و بی لیاقتی دولتمردان بی لیاقت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس