کد خبر 796621
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
نقوی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با عجیب دانستن توقیف روزنامه کیهان گفت: توقیف روزنامه کیهان با شعار آزادی بیان آقای رئیس جمهور مغایریت دارد.

به گزارش مشرق، «سیدحسین نقوی‌حسینی» نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با عجیب دانستن توقیف روزنامه کیهان گفت: همه مردم ایران با خط و مشی روزنامه کیهان آشنا هستند و همه مردم می‌دانند که این روزنامه  طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خط مقدم نهضت روشنگری و افشاگری چهره‌های نفاق و فتنه و افشای چهره‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران بوده است.

وی افزود: تیترهای روزنامه کیهان به طور معمول تیترهای اثرگذاری است و همه این تیترها در چارچوب منافع ملی کشور و حفظ موازین جمهوری اسلامی و باورها و اعتقادات بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همین هفته گذشته که نمایشگاه مطبوعات برپا بود هم آقای رئیس جمهور و هم معاون اول و سایر دولتمردانی که در این روزها سخنرانی داشتند حداقل بر این جمله تأکید داشتند که نباید دست و پای رسانه‌ها در انتشار خبر بلرزد و یک هفته بعد از نمایشگاه مطبوعات و این سخنرانی‌ها، نشریه‌ای مثل کیهان که چارچوب کارش را می‌شناسیم توقیف شود بسیار عجیب است.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: توقیف روزنامه کیهان با شعارها و ادعاهای آقای رئیس جمهور و مسئولان دولتی در حمایت از آزادی نشریات و مطبوعات مغایرت دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
    11 5
    در کل این دولت با این تعادل کذایی سلمان کوچولو رو شیر کرده.یادمان باشد که اینها به خودشان رحم ندارند وای به حال ما که به قول اونا مجوس هستیم و خونمان مباه.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
    11 5
    این هم یک نمونه جای شهید با جلاد را عوض کردند است
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
    0 2
    تیتر کیهان درست بود از لحاظ محتوا. اما نباید تیتر می کرد به اون درشتی. هرچیزی را نباید بزرگ و تیتر کرد. این رفتار بچه گانه بود.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    4 1
    "تیترهای روزنامه کیهان به طور معمول تیترهای اثرگذاری است و همه این تیترها در چارچوب منافع ملی کشور و حفظ موازین جمهوری اسلامی و باورها و اعتقادات بوده است."
  • علی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    2 1
    کاش شورای امنیت ملی انفعالی ما نسبت به اینهمه تیترهای مغایر باامنیت ملی وانقلاب روزنامه های اصلاح طلب درچند سال اخیرراهم می دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس