کربلا کربلا ما داریم می آییم

نماهنگ زیبای "کربلا کربلا ما داریم می‌آییم" میثم مطیعی ، ویژه اریعین مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ، عاشقان اباعبدالله الحسین از سراسر جهان به سمت کربلا رهسپار می شوند ، و بزرگترین تجمع و راهپیمایی جهان را رقم می‌زنند.

پیاده روی اربعین شوق وذوق همه شیعیان را شکوفا کرده و هر کس به روشی ارادتش را به امام حسین (علیه السلام) ابراز می کند ، عده ای با راه اندازی موکب های پذیرایی از زائران ، برخی با خدمت به عاشقان اباعبدالله ، و کسانی که مهارتی در سخنرانی یا مداحی دارند با هنر خود خاکساری آستان اهل بیت را انجام می دهند.

یکی از مداحانی که نوحه های او  درباره اربعین بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته ، میثم مطیعی است ، که با مداحی هایی مانند "کنار قدم های جابر "  دل عاشقان امام حسین (ع) را جلا داده است.

به تازگی نماهنگ زیبای دیگری از این مداح با ملودی قدیمی "کربلا کربلا ما داریم می آییم "  منتشر شده که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است ، در ادامه این نماهنگ زیبا را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    0 0
    شیرینی درد عشق وقتی انسان در مسیر قرار می‌گیرد، خدا آنقدر شیرینی نصیب می‌کند که رسول خدا(ص) به امام حسین(ع) فرمودند: وَ یسْتَشْهَدُ مَعَک جَمَاعَةٌ مِنْ أَصْحَابِک لَا یجِدُونَ أَلَمَ مَسِّ الْحَدِیدِ؛ با تو گروهی به شهادت می‌رسند که درد نیزه و شمشیر را احساس نمی‌کنند. (بحارالانوار، ج 45، ص80) کسانی که با حسین بودند در عاشوا درد و تیزی تیغ و خنجر را نیافتند و احساس نکردند. چون اگر کسی راه افتاد، دیگر درد عشق خدا، به او مجال نمی‌دهد که درد شمشیر را احساس کند. چرا قرآن به زنانی مثال می‌زند که در زمان یوسف بودند؟... زنان مصر عاشق یوسف شدند. آن هم یک لحظه یوسف را دیدند. وقتی چشمشان به جمال زیبای یوسف افتاد، او را بزرگ دیدند و دست هایشان را بریدند و متوجه نشدند. چطور روز عاشورا کسی تمام جانش مملو از عشق خدا باشد و جمال او را ببیند و درد شمشیر حس کند؟ این من هستم که کوچک‌ترین درد مرا به فغان می‌آورد. چون نمی‌توانم جمال او را ببینم. چشمم بسته است.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    0 0
    چرا باید در اموزش و پرورش که مرکز اموزش هست برای یک دانش اموز در سال کمتر از یک میلیون هزینه شود. اما برای یک زندانی بالای 5 میلیون هزینه شود؟ آیا این هزینه ها در مراحل اولیه و برای پیشگیر از جرم انجام شود بهتر نخواهد بود. چرا هر روز جرایم در کشور بیشتر می شود؟ مطمئنا اگر یک ریال در اموزش هزینه شود در سالیان بعد 100 ریال از هزینه های دولت کمتر خواهد شد. و در اخر چرا باید معلم حق التدریس حقوق خود را بعد از یک سال دریافت کند؟ آیا این اموزش کارآمد خواهد بود؟ به امید روزی که اموزش و پرورش درک شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس