کد خبر 795883
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
داریوش شجاعیان

مشکل داریوش شجاعیان و گسترش فولاد در آستانه حل شدن است.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان، بازیکن استقلال که ابتدای فصل از گسترش فولاد به این تیم پیوسته است، شاید در نیم فصل به تیم سابق خود برگردد. ظاهرا چکی که استقلالی‌ها به گسترش فولاد داده‌اند پاس نشده و این مساله مشکلاتی را ایجاد کرده است.

در این‌ راستا هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در اظهارات رادیویی، گفت‌: ما ابتدا قراردادی سه جانبه با باشگاه استقلال و شجاعیان امضا کردیم و مبلغی را در همان ابتدا به صورت نقد دریافت کردیم، سه چک را هم باشگاه استقلال به ما داده است که آن را آقای شیرازی به استقلالی‌ها داده بود و استقلالی‌ها همان چک‌ها را پشت نویسی کردند و به ما دادند. این چک‌ها پاس نشده است. در ادامه‌ دیدیم که استقلال به داربی رسید و بعد هم مجوز حرفه‌ای‌گری پیش آمد و چیزی نگفتیم تا این که این خبر رسانه‌ای شد و من هم در نهایت آن را تایید کردم.

وی ادامه‌ داد: اگر این چک پاس نشود شجاعیان طبق قراردادی که بسته‌ایم به گسترش فولاد برمی‌گردد ولی آقای افتخاری به ما گفته است که این مساله حل خواهد شد و فکر می‌کنم که حل خواهد شد و در نهایت این هفته‌ یا هفته‌ بعد پول به ما می‌رسد و مشکلی وجود نخواهد داشت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس