کد خبر 795562
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در شرایطی استعفایش را تقدیم وزارت ورزش کرده است که در آخرین جلسه با وزیر ورزش حاضر به پذیرش اسپانسر تحمیلی یکی از معاونان وزیر نشده است.

به گزارش مشرق، علی اکبر طاهری که پیش از این نیز چند بار از مدیریت باشگاه پرسپولیس استعفا کرده بود این بار به طور جدی ایستاده است تا حرفش را به کرسی بنشاند و شرایط باشگاه را آنطور پیش ببرد که خودش می خواهد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین نشستی که با مسئولان وزارت ورزش داشته تاکید کرده است که حاضر به تغییر اسپانسر روی پیراهن این باشگاه نیست. این در حالی است که یکی از معاونان وزیر ورزش به واسطه ارتباطی که با اسپانسر گذشته سرخپوشان دارد همچنان بر ادامه همکاری با این حامی مالی تاکید دارد.

علی اکبرطاهری که از سوی وزارت ورزش حمایت نشده نگران این موضوع است که در ادامه کار نیز این وزارتخانه که متولی و رئیس مجمع باشگاه است، حمایت خوبی نداشته باشد و شرایط برای ادامه کار سخت تر شود. 

به همین دلیل در نشست با وزیر ورزش تاکید کرده است حاضر به تغییر اسپانسر نیست و به درخواست معاون وزیر پاسخ منفی داده است. با این حال وزارت همچنان بر مواضع خود باقی مانده و ظاهرا صحبت های اطرافیان روی وزیر هم تاثیر گذاشته و او از طاهری خواسته است تا اسپانسر قبلی را روی کار بیاورد.

در صورتی که طاهری حاضر به پذیرش درخواست وزارت ورزش شود، باید علاوه بر مبلغ ۱۲ میلیارد تومانی که اسپانسر فعلی به سرخپوشان پرداخت کرده است، جریمه های احتمالی شکایت این حامی را هم پرداخت کند. 

با این حال وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس نامشخص و آشفته است و با سفر طاهری به کربلا ابهامات همچنان باقی خواهد ماند. این در حالی است که وزارت ورزش هم واکنش رسمی به استعفای طاهری نداشته و تنها از طریق صفحه شخصی مدیر روابط عمومی این وزارتخانه خبر مخالفت با استعفای وی منتشر شده است. 

 پس از استعفای طاهری که البته با مخالفت غیررسمی وزارت ورزش هم مواجه شد، نام هایی برای نشستن بر کرسی مدیرعاملی سرخپوشان به میان آمد که به نظر می رسد همه حدس و گمان و تمایل برخی افراد برای حضور در پرسپولیس است. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس