کد خبر 795590
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
حسین هدایتی

هدایتی در فکر بازگشت به پرسپولیس و انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه است.

به گزارش مشرق، حسین هدایتی به دنبال این است تا مجدد به باشگاه پرسپولیس کمک کند و تا حدی مشکلات مالی این باشگاه را مرتفع سازد. البته او با توجه به این که با وثیقه آزاد شده است و هنوز پرونده بدهی بانکی‌اش صاف نشده قانونا نمی تواند در باشگاه پرسپولیس سمتی بگیرد از همین رو در شرایطی به این باشگاه کمک می‌کند که مدیرعامل را خودش انتخاب کند.

در شرایط فعلی که وزارت ورزش توان کمک مالی به باشگاه پرسپولیس را ندارد، وزیر ورزش بدش نمی‌آید افرادی چون هدایتی به پرسپولیس کمک مالی کرده و این باشگاه را از وضعیت فعلی نجات دهند.

از آنجا که هدایتی به خاطر قضیه بوجود آمده برای مهدی طارمی و شکایت باشگاه ریزه اسپور از او دیگر به علی‌اکبر طاهری اعتماد ندارد او به دنبال این است که بهروز منتقمی یا اکبر نژادفلاح را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به وزیر ورزش معرفی کند.

هدایتی در ضیافت شامی که با برخی بازیکنان پرسپولیس داشته به آنها گفته است که به زودی به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده و افراد مدنظرش در این باشگاه مسئولیت‌های مهمی را خواهند گرفت. باید دید این ادعای هدایتی به واقعیت تبدیل خواهد شد یا طاهری بعد از بازگشت از کربلا به کارش ادامه خواهد داد.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    25 9
    دلیل اصرار رفتن طاهری زورگویی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به نفع استقلال و تراکتور هست چون به صورت تحمیلی اسپانسر قبلی رو می خوان به پرسپولیس قالب کن و با اسپانسر جدید فسخ و پرسپولیس باید 12 میلیارد پول ایرانسل رو پس بده!! چون اسپانسر قبلی فقط به شرط بودن پرسپولیس حاضر هست پول بده به دو تیم دیگر!! از عجایب اسپانسری در ایرانه!! دیگه حضرات توی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دارن گند می زنن به حیثیت خودشون تیم های دیگه اسپانسر ندارن مشکل تیم رقیبه باید اون رو ضعیف و نابود کرد به خاطر اونها این چه فوتبال سیاسی و امنیتی هست که ما داریم!!!؟...پنج سال پیش هم که بحث خصوصی سازی بود دقیقا همین بازی کثیف رو کردن و چون استقلال مشتری ارزانترین نسبت به پرسپولیس داشت اجازه فروش پرسپولیس رو ندادن و تا چند سال این تیم رو ضعیف به حال خودش رها کردن کلی هم به لطف عواملشون در صداوسیما و نود پرسپولیس رو کردن اف سی هالیود و یه تیم پایین رده تا بی مشتری بشه اصولا پشت این جریان وزارت ورزش فدراسیون فوتبال و حتی صداوسیما مشخصه یک جریان بیشتر نیست که می خوان پرسپولیس رو مفت از دولت بخرن ولی زورشون یا پولشون نمی رسه!!..
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    7 5
    امیدوارم پولهای کثیف مثل پنج شش سال پیش، دوباره باعث از بین رفتن اتحاد باشگاه پرسپولیس نشود.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    0 0
    چقدرفوتبال ما بدبخت شده که هدایتی باید مدیرعامل برای باشگاه انتخاب کنه واقعا به حال این فوتبال باید گریست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس