کد خبر 795332
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
ائتلاف سعودی

ائتلاف عربی حمله‌کننده به یمن اعلام کرد مرزهای زمینی، هوایی و دریایی یمن را به صورت موقت بسته است.

 به گزارش مشرق، ائتلاف سعودی متجاوز به یمن از بستن تمامی مرزهای هوایی، دریایی و زمینی یمن به صورت موقت خبر داد.

بر اساس گزارش «اسپوتنیک»، این ائتلاف مدعی شده است ایران موشک‌های بالستیک به انصارالله برای هدف قرار دادن عربستان می‌دهد و ریاض حق پاسخ به تهران را در زمان و به شکل مناسب برای خود محفوظ می‌داند.

در ادامه بیانیه این ائتلاف ادعا شده تسلیح انصارالله توسط ایران، دشمنی آشکار است که کشورهای همسایه و امنیت و صلح بین‌المللی در منطقه و جهان را هدف قرار گرفته و نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت به شمار می‌رود.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز یکشنبه (دیروز) یک فروند موشک «زلزال۲» را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه «الخضرا» در منطقه نجران شلیک کردند.

علاوه بر این، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شب یکشنبه نیز یک فروند موشک بالستیک «برکان ۲ اچ» را به سمت فرودگاه «ملک خالد» واقع در شمال شرقی ریاض شلیک کرد.

ارتش یمن اعلام کرد این موشک که به سمت فرودگاه «ملک خالد» شلیک شده بود، دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرد.

 ائتلاف ضد یمنی عربستان سعودی بعد از گذشت ۲۴ ساعت از حمله موشکی نیروهای یمنی به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد، برای دومین بار به این حمله واکنش نشان داد.  سخنگوی این ائتلاف مدعی شد که ایران هم در انتقال فناوری موشک‌های بالستیکی و هم ساخت آن‌ها به انصارالله در یمن دست دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاوه IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    12 2
    برو گمشو وهابی وحشی.دوسال و نیم مردم بی دفاع یمن را بمباران می کنی. این غربی های بی شرف دمکرات و این وطنی های فتنه گر مزدور کجاهستند تا درب سفارت یمن شمع روشن کنند. تف به شرف هرچی مزدور آمریکا و صهیونیست.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    4 1
    ملعون های بی شرف متجاوز کودک کش و زن کش هابی تکفیری. جواب ایران را بخواهید بدهید. متجاوزان به کشور دیگر تجاوز کردید آنان دفاع می کنند بعد می گویید به ایران پاسخ می دهیم. متجاوزان سعودی دست انتقام بلند است. بدانید با مزدوری امریکا و همراهی عمرالبشیر خائن نمی توانید کاری بکنید. با شیرهای ایران سرشاخ نشوید. هر چند شیرها اعتنایی به هوهو سگ های هار نمی کنند.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    5 1
    مرگ بر آل سعود یزید کافر
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    3 1
    مرگ بر آل یزید کافر
  • پسر IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    2 1
    لعنت خداوند بر وهابی نحس نجس وحشی
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    0 1
    خدا لعنتشون کنه ...فقط به عکس اون بچه تو عکس بالا نیگاه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس