کد خبر 758576
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
جنگ یمن

منابع یمنی از کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله به منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.

به گزارش مشرق، در حملات موشکی شب گذشته نیروهای ارتش یمن و انصارالله به پایگاه «علب» در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان، بیش از 100 نفر شبه نظامیان و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن کشته و یا زخمی شدند.

منابع نظامی یمن می گویند که یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله پایگاه علب را هدف حملات موشکی «زلزال2» و «کاتیوشا» قرار داد و یگان توپخانه‎ای نیز همزمان این پایگاه مزدوران را گلوله باران کردند.

یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری یمنی سبانت گفته که بیش از 100 نفر از عناصر مزدور ائتلاف سعودی در این حملات موشکی کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای موشکی و توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله امروز (شنبه) دو فروند موشک «اروگان» و یک فروند موشک «زلزال2» و چندین گلوله توپ و موشک «کاتیوشا» به مواضع نظامیان عربستان و شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی شلیک کرد.

این موشک‌ها به مواضع نظامیان سعودی در منطقه قعمه الشیخ واقع در شرق ورودی پایگاه علب در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک شد.

منابع نظامی ارتش یمن به خبرگزاری سبأ، گفتند که موشک‌های و گلوله‎های توپ دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد که در پی آن خسارت‌های جدی به «دشمن» وارد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
    0 0
    باید شهر مخا هر چه سریعتر آزاد شود و ریاض به مشوک بسته شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس