کد خبر 795087
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
وحید شمسایی

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با انتقاد شدید از کمیته فوتسال و داوری گفت: امسال نمی‌خواهند شمسایی قهرمان شود.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر در رده اول قرار گرفته بود، با دو باخت پیاپی در هفته‌های چهارده و پانزدهم به رتبه سوم جدول سقوط کرد. دریایی‌ها بعد از آخرین باخت خود مقابل حفاری اهواز که پنج‌شنبه هفته قبل رقم خورد، اعتراض شدیدی به عملکرد داور و بازیکنان حریف داشتند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به این اتفاقات بیان کرد: امروز می‌خواهم صحبت‌هایی مطرح کنم که قطعا خودم بعد از مصاحبه از دست خودم ناراحت خواهم شد. تا امروز هیچ‌وقت به خودم اجازه ندادم در مورد داوری صحبت کنم و الآن باید روی اصل خودم پا بگذارم. اما آن‌قدر تحت فشار هستم که باید یک سری حرف‌ها را بزنم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه صحبت‌های جنجالی‌اش با بیان این که قرار نیست تاسیسات دریایی قهرمان شود، گفت: قهرمانی لیگ امسال با قرعه مشخص شده است. دو سال پیش تاسیسات دریایی قهرمان شد، سال پیش هم گیتی‌پسند. دیگر قرار نیست این دو تیم دست‌شان به جام برسد. بعد از این که ما دو سال پیاپی قهرمان ایران شدیم و به جام قهرمانی آسیا هم رسیدیم، انگار تاسیسات دریایی محو شده و چنین تیمی وجود ندارد. امسال ۹ امتیاز، شیک و مجلسی رفت اما کسی این موضوع را پیگیری کرد؟ در بازی با حفاری جلوی چشم من برگه تایم اوت گم شد. بازیکن مرا به قصد کشت زدند اما داور ندید. کاری که با بازیکن من کردند سه ماه حبس دارد. فحش‌های ناموسی به بازیکنانم دادند اما داور صورتش را آن طرف کرد. پنالتی ۱۰۰ درصد اشتباه به ضرر تیمم گرفتند. حال بیاییم به کمیته داوران یا فدارسیون فوتبال اعتراض کنیم. آیا مرده زنده می‌شود؟!

او افزود: دیدند تاسیسات دریایی در پایان نیم‌فصل به صدر جدول رسیده، گفتند لهش کنیم. این که تعمدی یا غیرعمد بوده را نمی‌دانم. اما از آقایان می‌خواهم خیلی رک بگویند، اگر قرار است تیمی اول شود، ما هم در جریان باشیم. زحمت اضافی نکشند و هزینه نکنند. راحت به ما بگویند، ما هم مخلص‌شان هستیم و حتی خودمان تلاش می‌کنیم آن تیم اول شود. ما سه‌شنبه با هیات فوتبال قم بازی داریم اما خودمان هم باورکرده‌ایم قرار نیست برنده شویم. چون نمی‌خواهند!

آقای گل فوتسال جهان تاکید کرد: صدمه بعضی از اشتباهات، فراتر از یک تیم است؛ نمونه‌اش دبیری تبریز که به خاطر یک اشتباه داوری، قهرمانی را از دست داد و میلیاردها ضرر کرد. سپس به خاطر پافشاری آقایان و قبول نکردن اشتباه‌شان، تیم دبیری از بین رفت و فوتسال ضرر کرد. من نگران این هستم که تاسیسات دریایی هم به عاقبت دبیری دچار شود. بعد از قهرمانی دو سال پیش تاسیسات دریایی، نگذاشتند آب خوش از گلوی ما پایین برود. وقتی فیلم‌ها را بررسی کردم دیدم ۲۰ امتیاز فقط به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم. این یک اتفاق کشنده است. من به فکر سوت داور یا باخت تیمم نیستم. نگران این فوتسالی هستم که ممکن از تاسیسات دریایی را به دلیل دلزدگی از دست بدهد. آن وقت چه کسی می‌خواهد فوتسال را جمع کند؟

شمسایی در پایان گفت: برای منی که تمام عمر و زندگی‌ام را برای فوتسال گذاشته‌ام، دردآور است. نمی‌گویم حق را به ما بدهند؛ فقط می‌خواهم حق‌مان را ضایع نکنند. من مخلص همه داوران هستم. وحید شمسایی هم در بازی، پاس اشتباه می‌دهد اما تاوانش را تیم خودم می‌دهد. ولی تاوان اشتباه داور را باید فوتسال بدهد. محمود نصیرلو و وحید عرض‌پیما که داوران بین‌المللی ما هستند در خارج از کشور به سر می‌برند. رضایی و ترابی هم بی سر و صدا خداحافظی کردند. شاهمرادی هم بازنشسته شد. کاشانی هم پارسال به یک‌باره غیب شد. بنابراین با نبود این داوران با تجربه، باید ما تاوان آزمون و خطای داوران جوان را بدهیم؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس