کد خبر 794134
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
پژمان منتظری

منتظری گفت: تیم ملی جوان شده که نیازمند بازی‌های دوستانه بزرگ هستند، مانند جام جهانی قبل نباشد که شب قبل از بازی با نیجریه ندانیم با چه تیمی طرف هستیم، جوانان نیازمند بازی‌های بزرگ دوستانه هستند.

به گزارش مشرق، پژمان منتظری درباره شرایط مصدومیتش گفت: دیروز دقیقاً ۲ ماه از مصدومیت من می‌گذشت البته زمان بیشتری برای درمان نیاز دارم و فکر می‌کنم ۳-۴ هفته دیگر نیازمند زمان هستم، البته شرایط خیلی بهتر از چیزی است که فکر می‌کردیم، ۳-۴ هفته است که تمرینات را در زمین چمن آغاز کرده‌ان و شرایط خوبی دارم اما برای رسیدن به آمادگی مطلوب نیازمند زمان بیشتری هستم.

وی درباره انتقادات به فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت: ۲۶ بازیکن اینجا هستند و حتماً استحقاق داشته‌اند که دعوت شده‌اند. حتماً کادر فنی تلاش‌های آنها را دیده و مطمئن باشید بازیکنانی دعوت شده‌اند که توسط کادر فنی مورد تائید هستند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه آیا امکانات لازم برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی وجود دارد؟ گفت: اگر بخواهیم نسبت به جام جهانی قبل بسنجیم شرایط خیلی بهتر شده است اما وقتی هدف بزرگی داریم نیازمند امکانات بهتر و بیشتری هستیم. تیم ملی جوان شده که نیازمند بازی‌های دوستانه بزرگ هستند. مانند جام جهانی قبل نباشد که شب قبل از بازی با نیجریه ندانیم با چه تیمی طرف هستیم، جوانان تیم ملی نیازمند بازی‌های بزرگ دوستانه هستند.

منتظری تصریح کرد: استعدادهای خوبی وجود دارد و نیازمند کمپ‌های تمرینی بیشتر و بهتری هستیم. اگر بخواهیم این امکانات را با سایر تیم‌ها مقایسه کنیم، شاید خیلی شرایط مناسب نباشد اما امیدوارم در این جام جهانی دیگر فرصت را از دست ندهیم و با فراهم کردن امکانات، کمپ‌ها و بازی‌های دوستانه مناسب برای موفقیت گام برداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همراه تیم ملی به اتریش خواهد رفت یا خیر، گفت: احتمالاً نه. تیم ملی قرار است در اردوی اتریش بازی‌های دوستانه انجام دهد و من چون نمی‌توانم بازی کنم به اتریش نمی‌روم اما چون زیر نظر مربیان تیم ملی بودم و تمریناتم را انجام می‌دادم تا زمانی که تمرینات در ایران پیگیری می‌شود همراه سایر نفرات تمرین می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در ترکیب نهایی تیم ملی در جام جهانی امیدوار است، گفت: ناامید نیستم، تلاش می‌کنم در لیست نهایی جام جهانی هم باشم. 

منتظری درباره آخرین وضعیت مصدومیتش تصریح کرد: شرایط بهتر از چیزی است که فکر می‌کردم و امیدوارم کمتر از یک ماه دیگر بتوانم بازی کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس