کد خبر 794133
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
میلاد محمدی

لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به خاطر مصدومیت شانه‌ام درد کمی دارم، خوب شده‌ام اما باید یک هفته دیگر استراحت کنم.

به گزارش مشرق، میلاد محمدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که شرایط مصدومیت شما چطور است و از چه زمانی می‌توانید تمرینات خود را آغاز کنید، گفت: من به خاطر مصدومیتی که دارم فعلاً در تمرینات حضور ندارم، شانه‌ام یک مقدار درد می‌کند، خوب شده‌ام، خودم که احساس می‌کنم شرایطم خوب شده است، اما فعلا می‌گویند یک هفته دیگر استراحت کنم تا شانه‌ام فشار نیاید. 

وی در پاسخ به این سؤال که دو بازی تدارکاتی تیم ملی کشورمان با پاناما و ونزوئلات آیا برای تیم خوب است یا خیر، گفت: خدا را شکر، برای بازی با این دیدار آماده می‌شویم، می‌رویم برای این دو بازی، ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه بگیریم. آنها حریفان خوبی هستند، به نظرم با ما مهیا کردن بازی‌های دوستانه شرایط تیم ملی خوب می‌شود. کی‌روش سرمربی تیم ملی کار خودش را خوب بلد است امیدوارم در جام جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که گویا یک دلال روسی ۷۰ درصد مبلغ قرارداد شما را گرفته است،‌ در مورد این موضوع چه صحبتی دارید، گفت: در مورد این موضوع فعلاً صحبت نمی‌کنم، بحث تیم ملی است. 

لژیونر فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: به نظرم اگر همه شرایط را برای کی‌روش مهیا کنند، تأثیر خوبی روی تیم می‌گذارد و تیم نتیجه خوبی می‌تواند بگیرد، این با کادر فنی خوبی که دارد، می‌تواند نتیجه بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس