کد خبر 793915
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
سید مهدی رحمتی

وکیل کاپیتان استقلال اعلام کرد که به دلیل انتشار برخی اخبار از دو رسانه شکایت کرده است.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا مشهدی زاده وکیل و نماینده تام‌الاختیار مهدی رحمتی نسبت به شایعه رویارویی این بازیکن با مربی ایرلندی استقلال واکنش نشان داد. وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت:متاسفانه امروز مطالب عجیبی را در برخی از رسانه‌ها در مورد رویارویی رحمتی و میک‌ مربی استقلال در رسانه‌ها خواندم که لازم است توضیحاتی را در این مورد ارائه کنم. جالب است که برخی از آقایان در مطالبشان عنوان کرده‌اند که رحمتی و میک‌ در کمپ حجازی با هم برخورد داشته‌اند و حتی کلی موارد احساسی هم در مطالبشان گنجانده بودند در حالی که تمرین استقلال در روز خداحافظی مربی ایرلندی با بازیکنان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد! این نشان می‌دهد که آقایان روی شنیده‌ها و استنباط غلط مطلب می‌نویسند.
وی افزود: صحبت دیگر اینجا است که میک‌مک در مورت مربی استقلال وقتی با بازیکنان خداحافظی کرد اصلا با رحمتی رو در رو نشد که دیالوگی بین این دو نفر رد و بدل شود. ضمن آنکه رحمتی اصلا صحبتی با آقای میک انجام نداده که بخواهد در مورد دیگر مسائل صحبت کند. در این زمینه مسئولان تیم استقلال و سرپرستی تیم در محل تمرین حضور داشتند و آنها می‌توانند شهادت بدهند که ایا این دو نفر با هم صحبت کردند یا خیر. ضمن آنکه با توجه به پرس و جوی بنده، در روز مورد نظر دوستان تمرینات استقلال پشت درهای بسته برگزار شده و حتی نمایندگان رسانه‌ها هم در محل تمرین حضور نداشتند. این نشان می‌دهد که مطالب نشر داده شده یا از طریق شنیده‌ها بوده و یا اینکه فرد خاصی با نیت چنین اخبار کذبی را به بیرون منتقل کرده که حتما آن شخص باید مدارک کافی برای دفاع از خود داشته باشد.

وکیل رحمتی در ادامه تاکید کرد:طی روزهای اخیر به دلیل هجمه ناجوانمردانه علیه رحمتی سعی کردم نسبت به برخی مطالب که با نحق در برخی از رسانه‌ها عنوان می‌شود واکنش نشان بدهم و در این راه کوتاه نخواهیم آمد. با توجه به سکوت مهدی رحمتی برای جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه برای استقلال برخی از رسانه‌ها اخلاق را رعایت نکرده و اینجانب به عنوان نماینده تام‌الاختیار دروازه بان استقلال مجبور هستم از طریق قانونی پیگیر این مطالب باشم. متاسفانه طی روزهای اخیر رد پای برخی از افراد در هدایت برخی از مطالب به سمت و سوی برخی از رسانه‌ها کاملا مشهود است که در مصاحبه قبلی به صورت مختصر به آن اشاره کردم.

او ضمن اعلام خبر شکایت از دو رسانه، تصریح کرد: علیرغم میل باطنی امروز از یک خبرگزاری و یک روزنامه ورزشی که مطالب خلاف واقع منتشر کرده‌اند شکایت کردیم و امیدواریم نمایندگان این رسانه‌ها که به نظر در مطالبشان رد پای خط و خطوط دیده می‌شود در دادگاه فرهنگ و رسانه مدارک مستند برای انتشار برخی مطالب داشته باشند.

وکیل کاپیتان استقلال در پایان تاکید کرد: باز هم امیدواریم رسانه‌ها اخلاق را در نوشته‌های خود خطاب به مخاطبین سرلوحه قرار داده و مثل همیشه به عنوان یک عنصر مهم در جامعه ورزش کشور عامل پیشرفت باشند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس