کد خبر 793903
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
شیخ علی سلمان

منابع خبری از اقدام بحرین برای بازجویی از شیخ «علی سلمان» دبیرکل جمعیت ملی -اسلامی «الوفاق» بزرگ‌ترین جمعیت معارض این کشور خبر دادند.

 به گزارش مشرق، دادستانی کل بحرین از شیخ علی سلمان که در زندان بسر می‌برد، به اتهام جاسوسی برای قطر بازجویی کرد.

شبکه المیادین با اعلام این خبر افزود که دادستانی کل بحرین پس از بازجویی شیخ علی سلمان، دستور حبس وی را صادر کرد.

شبکه اللؤلؤة نیز به نقل از قاضی «أحمد الحمادی» رئیس دادستانی بحرین گزارش داد که اتهام شیخ علی سلمان جاسوسی برای قطر و افراد مرتبط با این کشور در جنبش حزب‌الله لبنان به منظور اجرای عملیات‌هایی علیه بحرین و ضربه زدن به مرکز جنگی، سیاسی، اقتصادی و منافع ملی آن، افشای اسرار دفاعی بحرین برای یک کشور بیگانه، انتشار اخبار و بیانیه‌های مغرضانه در خارج درباره اوضاع داخلی کشور جهت ضربه زدن به آن است.

طبق این گزارش، دادستانی کل برای شیخ سلمان که هم اکنون نیز در زندان بسر می‌برد، حکم حبس موقت صادر کرده که پس از پایان مدت حبس فعلی وی اجرایی خواهد شد و علاوه بر آن دستور احضار متهمان دیگر نیز صادر شده و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

بنابر این گزارش، قضیه مربوط به مکالمات ضبط شده بین شیخ سلمان با شیخ حسن سلطان و دیگر مسئولان دولت قطر است که بنا به ادعای دادستانی بحرین به توافق دو طرف و هماهنگی آنها برای اجرای عملیات‌هایی علیه بحرین در داخل این کشور و ضربه زدن به مرکز جنگی، سیاسی، اقتصادی و منافع ملی آن و لطمه زدن به اعتبار آن در خارج منتهی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس