کد خبر 793686
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
 خروج زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در چزابه، مهران و شلمچه، ترافیک سنگین در آزادراه‌های منتهی به تهران و همچنین وزش گردوغبار در کرمانشاه، آبادان و خوزستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص محورهای منتهی به سه مرز مهران، شلمچه و چزابه، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد گردوغبار همراه با کاهش دید افقی در محور کرمانشاه به قصر شیرین در استان کرمانشاه هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تصریح کرد: در محورهای سوسنگرد - چزابه و خرمشهر - شلمچه و اغلب محورهای اهواز و آبادان گردوغبار خفیف گزارش شده است.

وی با بیان این مطلب که شدت گردوغبار در استان خوزستان نسبت به روز گذشته کاهش یافته، گفت: گردوغبار موجود در استان ایلام خوشبختانه امروز برطرف شده است. 

سرهنگ رحمانی در خصوص وضعیت تردد وسایل نقلیه در محورهای منتهی به سه مرز اصلی مهران، شلمچه و چزابه، اعلام کرد: ترافیک در محورهای استان‌های خوزستان و ایلام روان است. 

این مقام ارشد پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، ترافیک در محور بستان در چزابه را پرحجم اعلام و تصریح کرد: محور ایلام به مهران و همچنین خرمشهر - شلمچه پرحجم و روان است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در ورودی تهران و در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران محدوده پایانه شهید کلانتری، پل فردیس، پل کلاک و گرمدره را سنگین اعلام و خاطرنشان کرد: از محدوده گرمدره تا شیخ فضل‌الله نیز ترافیک نیمه‌سنگین است. 

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در محورهای منتهی به شهر تهران در محدوده‌های شهریار، ساوه و قم برحجم است. 

این مقام ارشد پلیس راهور کشور مداخلات جوی در سطح کشور را به صورت بارش پراکنده باران در محورهای نوشهر و کندوان در استان مازندران اعلام و خاطرنشان کرد: در مهاباد به نقده در استان آذربایجان  غربی نیز مه‌گرفتگی گزارش شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    0 0
    سرهنگ عزیز اخبار تکراری هرسال را لطفا ایضا // بزنید می دانیم بی کفایتی مسولین باعث دردسر شما و همکارانتان شده حلال بفرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس