کد خبر 793457
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
ورزشگاه تختی تهران

مأموران حراست ورزشگاه تختی به علت اینکه فرزند وزیر ورزش و جوانان را نشناخته است، از خروج او از جایگاه ویژه ممانعت کردند.

به گزارش مشرق، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه شهید تختی حضور پیدا کرد. 

*محسن مسلمان با وجود نیمکت‌نشینی از ابتدای مسابقه با شروع نیمه دوم بارها توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد و در دقیقه ۸۲ سرانجام وارد زمین شد. 

*هواداران پرسپولیس بارها علیه استقلال شعار دادند و تیم حریف را شش تایی خطاب کردند. 

*بنری در ورزشگاه شهید تختی نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود «فوتبال ایران تنها تیم پنج ستاره فوتبال دنیاست». 

*علی سلطانی‌فر پسر وزیر ورزش و جوانان که برای تماشای بازی پرسپولیس در ورزشگاه تختی حضور پیدا کرده بود،‌در حالی که قصد داشت دقایقی قبل از پایان بازی از جایگاه ویژه خارج شود، اما مأموران حراست ورزشگاه به علت اینکه او را نمی‌شناختند اجازه خروج به وی ندادند. بعد از رایزنی، وی قصد خارج شدن از جایگاه تماشاگران را داشت که باز هم موفق نشد و درنهایت با معرفی پسر وزیر ورزش توسط خبرنگاران به مأموران، وی از جایگاه خبرنگاران خارج شد. 

*در پایان مسابقه علی دایی با برانکو و کریم باقری خوش و بش کرد. بازیکنان پرسپولیس نیز به نزد دایی رفتند و به او خسته نباشید گفتند. 

*چوک مربی پرسپولیس همراه با بازیکنان در پایان مسابقه در وسط زمین عکس سلفی گرفتند. 

*هواداران پرسپولیس در پایان بازی، بازیکنان تیم خود را به صورت ایسلندی تشویق کردند. بازیکنان نیز همراه برانکو به سمت آنها رفته و از هواداران تشکر کردند. 

*گادوین منشا در پایان مسابقه به صورت لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد که به نظر می‌رسید دچار مصدومیت شده باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس