نیکی هیلی نمایه

منابع خبری ضمن طرح اتهامات بی‌پایه علیه ایران می‌گویند دولت آمریکا به دنبال مستقر کردن نظام جدید بازرسی‌های هسته‌ای در ایران است.

 به گزارش مشرق، مقام‌های آمریکایی و سران کنگره این کشور می‌گویند واشنگتن در تلاش برای مستقر کردن نظام جدید برای بازرسی‌های بین‌المللی از ایران است.

این منابع در گفت‌وگو با وبگاه «واشنگتن فری‌بیکن» تصریح کرده‌اند نظام بازرسی‌های جدید، تلاش برای دسترسی به سایت‌های نظامی ایران و تشدید نظارت بر فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم ایران را شامل می‌شود.

گروهی متشکل از ۱۳ نماینده مجلس سنا در نامه‌ای چند روز پیش به «نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خواستار تشدید بازرسی‌ها از برنامه هسته‌ای ایران شدند. قانونگذاران آمریکایی با بیان ادعاهای اثبات‌نشده و متهم کردن ایران به انجام فعالیت‌های هسته‌ای مخفیانه در سایت‌های نظامی، خواستار استفاده از روش‌هایی سخت‌گیرانه‌تر برای بررسی این سایت‌ها شدند.

مقام‌های آمریکایی گفته‌اند دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، کاملاً با دیدگاه این سناتورها درباره تدابیر سخت‌گیرانه‌تر برای بازرسی از اماکن هسته‌ای و نظامی ایران هم‌جهت و هم‌نوا است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس