کد خبر 793036
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
محمد پنجعلی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیم علی دایی منسجم و روان بازی می کند و سرخ پوشان کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی درباره دیدار پرسپولیس و سایپا، بیان کرد: پرسپولیس فردا کار سختی پیش رو دارد. تیم های علی دایی روان و منسجم بازی می کنند و به خاطر اینکه همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند فردا بازی سختی در پیش خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان در داربی ۸۵، گفت: در بازی داربی مهم سه امتیاز است و بازیکنان عملکرد خوبی مقابل استقلال داشتند. برانکو نیز تاکتیک مناسبی برای این بازی اتخاذ کرد و به دنبال این بود تا بعد از پیش افتادن نیز به گل دوم برسد. معتقدم پرسپولیس مقتدرانه سه امتیاز را از استقلال گرفت و احساسی بازی نکرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند سال آینده به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، بیان کرد: ما امسال هم توانایی رسیدن به این موفقیت را داشتیم اما دستخوش یکسری اتفاقات شدیم و مصدومیت و محرومیت برخی بازیکنان به پرسپولیس لطمه زد اما معتقدم در دوره آینده می توانیم به فینال راه یابیم. پرسپولیس این توانایی را دارد و جایگاه اصلی او این نیست. ما باید به معنای واقعی کلمه به دنبال حرفه ای شدن باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس