کد خبر 792909
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
قباد طالبانی

قباد طالبانی طی پستی در توییتر نوشت که کلیه نیروهای امنیتی منطقه کردستان در حالت آماده‌باش کاملند تا مانع بروز هرگونه هرج و مرج و آشوبی در این منطقه شوند.

به گزارش مشرق، معاون نخست‌وزیر منطقه کردستان از آماده باش کلیه نیروهای امنیتی در این منطقه برای حفظ امنیت و ثبات خبر داد. قباد طالبانی طی پستی در توییتر نوشت که کلیه نیروهای امنیتی منطقه کردستان در حالت آماده‌باش کامل اند تا مانع بروز هرگونه هرج و مرج و آشوبی در این منطقه شوند.

در پی اعلام عدم تمدید دوباره و غیرقانونی ریاست «مسعود بارزانی» در منطقه کردستان و توزیع اختیارات وی بین سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه از سوی پارلمان منطقه کردستان، طرفداران بارزانی آشوب به پا کردند و به مراکز و نهادهای احزاب مخالف وی حمله کردند.

به عنوان مثال، افراد مسلح شب گذشته به پارلمان این منطقه حمله کردند یا شمار نیز با حمله به مقرهای حزبهای اتحادیه میهنی و گوران در «زاخو»واقع در استان دهوک، آنها را به آتش‌ کشیدند که این اقدام با واکنش شورای امنیت منطقه کردستان و هیأت دولت این منطقه مواجه شد.

هیأت دولت منطقه کردستان نیز با صدور بیانیه‌ای از وجود دستهایی برای خرابکاری و ایجاد فتنه و هرج و مرج در این منطقه خبر داد و با محکوم کردن کلیه اقدامات خرابکارانه هشدار داد: تمام کسانی که دست به خرابکاری و ایجاد هرج و مرج در منطقه کردستان می‌زنند به شدت مورد بازخواست قانونی قرار خواهند گرفت.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    52 54
    این رفتار و اخلاق کردها آدم رو یاد طالبان و افغانستان میندازه
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    19 34
    همون چیزی که آمریکا می خواست
  • اسدی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    26 16
    متاسفانه اعضای گروهکهای تروریستی پ ک ک و دمکرات نخواهند گذاشت کردها روی آرامش را ببینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس