کد خبر 792678
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
اربعین

سخنگوی ستاد اربعین زمان بازگشایی مرز خسروی بنا بر اعلام شفاهی مسوولان کشور عراق را روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد و گفت: با استقرار دست‌اندرکاران مربوطه در مرز عراق به فوریت اعزام زوار آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، شهریار حیدری با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای اعزام زوار به مراسم اربعین، اظهار داشت: مرز خسروی مهیای پذیرش زوار برای اعزام به کشور عراق است و همه زیرساخت‌ها فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان کشور عراق طی تماس تلفنی و به صورت شفاهی برای بازگشایی مرز خسروی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: منتظر مکاتبه رسمی و مکتوب طرف عراقی برای بازگشایی مرز هستیم.

وی زمان بازگشایی مرز بنا بر اعلام شفاهی مسوولان کشور عراق را روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد و ادامه داد: با استقرار دست‌اندرکاران مربوطه د ر مرز عراق به فوریت اعزام زوار از مرز خسروی آغاز می‌شود.

سخنگوی ستاد اربعین با تصریح بر اینکه با توجه به شرایط موجود اعزام از مرز خسروی قطعی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه ممکن است فردا کار استقرار عوامل مربوطه در کشور عراق در مرز طول بکشد، اعزام ممکن است از روز سه‌شنبه انجام بگیرد ، در هر صورت ما آمادگی کامل داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس