کد خبر 792582
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
بحرین

نشست بحرین با حضور وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای به اصطلاح «حامی مقابله با تروریسم» ساعتی پیش در منامه، پایتخت بحرین به پایان رسید.

به گزارش مشرق، به نوشته وبگاه شبکه اسکای نیوز عربی، وزرای اطلاع رسانی این کشورها امروز یکشنبه در این نشست بر ضرورت مقابله با گفتمان نفرت پراکنی قطر و مقابله با دخالت‌های دوحه در امور داخلی کشورهای عربی تأکید کردند.

در این نشست همچنین تأکید شد که باید در برابر نقش قطر در حمایت از اسلام سیاسی که از تروریسم برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند، ایستاد و با بازوهای رسانه‌ای دوحه مقابله کرد.

وزیران اطلاع رسانی کشورهای به اصطلاح حامی مقابله با تروریسم، در ادامه اتهام‌های بی‌اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران، از راهبرد ضد ایرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا استقبال کردند و مدعی شدند که «ایران بزرگترین حامی تروریسم» در جهان است.

ترامپ در تاریخ 21 مهر ماه راهبرد جدید خود علیه ایران را اعلام کرد و از شرکای آمریکا خواست که برای مقابله با ایران به واشنگتن کمک کنند.

پیشتر و به دنبال اعلام راهبرد ضد ایرانی آمریکا، آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات، بحرین در بیانیه‌های جداگانه از این راهبرد استقبال کرده بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس