جورج سوروس

نخست وزیر مجارستان می گوید که شبکه ای به رهبری «جرج سوروس» با توسل به نفوذ گسترده خود در ارگانهای اتحادیه اروپا و تشویق افراد به مهاجرت، درصدد خلق «اروپایی متشکل از اقوام مختلف» است.

 به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، «ویکتور اربان» نخست وزیر مجارستان در گفتگویی اختصاصی با یک شبکه رادیویی و در یک حمله لفظی جدید  علیه «جرج سوروس» سرمایه گذار سرشناس آمریکایی مجاری تبار، اظهار داشت که شبکه ای به مدیریت جرج سوروس با توسل به نفوذ گسترده خود در ارگانهای اتحادیه اروپا در بروکسل و تشویق افراد به مهاجرت، درصدد است تا «اروپایی متشکل از اقوام مختلف» بیافریند.

نخست وزیر مجارستان جرج سوروس را مردی خواند که به عنوان یک «عروسک گردان در عرصه سیاسی» از نفوذ وسیعی در مؤسسات مهم اتحادیه اروپا برخوردار است.

اوربان مدعی شد که «افراد وابسته به شبکه سوروس در پارلمان اروپا و سایر ارگانهای این بلوک ۲۸ عضوی نفوذ کرده و درصدد هستند تا اروپایی متشکل از مردمان مختلط را بوجود آوردند».

اوربان در ادامه افزود: «امپراتوری سوروس بیش از ۲۰۰ عضو پارلمان اروپا را به عنوان دوستان وابسته به این شبکه در فهرست قرار داده است».

اوربان که قصد دارد سال آینده برای چهارمین دور به عنوان نخست وزیر مجارستان در رقابتها شرکت نماید؛ اعلام کرد که به سرویس های مخفی مجارستان دستور داده است تا در خصوص «امپراتوری سوروس» تحقیق کرده و نتایج آن را «در اختیار عموم مردم قرار دهند».

اوربان پیشتر نیز این سرمایه گذار میلیاردر را به دسیسه چینی در بروکسل برای خلق «اروپایی جدید، مختلط و مسلمان» متهم کرد. وی به کرات این استدلال را مطرح می کند که جرج سوروس بیش از آنکه در واشنگتن یا تل آویو نفوذ داشته باشد، در بروکسل [اتحادیه اروپا] صاحب نفوذ است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    اینا کین که حتی برای اروپا هم برنامه میچینن. تا حالا فکر میکردم زورشون فقط به کشورای ضعیف خاورمیانه میرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس