آلودگی هوا

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران، قربانیان آلودگی هوا در تهران در هر هفته معادل سقوط یک ایرباس ۵۰۰ نفره است.

به گزارش مشرق، مجید فراهانی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران که عیسی کلانتری رئیس محیط زیست هم حضور داشت گفت: ما امروز در تهرانی زندگی می کنیم که با امار ۵۰۰ کشته هفتگی بخاطر آلودگی هوا گویا هفتگی یک ایرباس غول پیکر در شهرمان سقوط می کند و عین خیالمان نیست.

وی ادامه داد: در سال ۸۴ بیش از ده هزار نفر جان دادند و در سال ۹۵ این عدد به دوبرابر رسید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: از رئیس سازمان محیط زیست انتظار ارائه برنامه عملیاتی در رفع مساله آلودگی هوا را داشتیم.

فراهانی ادامه داد: وضع قوانین و و مقررات کنترل آلودگی هوا با دو رویکرد ملی و محلی که در حوزه شهر تهران من و همکارانم در شورا آمادگی خود را اعلام می کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    تازه آمار کسانی که به دلیل الودگی هوا سرطان و بیماری تنفسی و قلبی میگیرند را اعلام نکردند. بعد آخر سر مثلا سرطان بالا هست
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    عمده مشکل بیماریهای ایجاد شده در شهرهای بزرگ چون تهران مربوط به آلودگی آنها بخصوص آلودگی هوا می باشد . عمده ترین علت آلودگی هم بدلیل سموم ناشی از سوخت اتومبیلها است و انهم بدلیل تردد بیش از اندازه خودرو در تمام طول شبانه روز در شهر است ( چنین ترددی در هیچ جای دنیا مشاهده نمی شود ) . این اقایان دولتی و مجلسی بنشینند و فکری برای جلوگیری ترددهای غیر ضروری در سطح شهر ، ورود وسایط نقلیه شخصی از شهرهای دیگر به تهران و مسافرکشی انها کنند . به خدا بیماری داره بیداد میکنه تو تهران
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    0 0
    تبریزم خیلی بد شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس