کد خبر 792146
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
کیهان

احمد شیرزاد همان نماینده مجلس ششم است که در اوج فضاسازی‌های آمریکا و اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پشت تریبون رفته و گفته بود «۱۹ سال درباره برنامه هسته‌ای خود به دنیا دروغ گفته‌ایم»!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم تیتر دیروز کیهان را که به انفعال دولت در مقابل عهدشکنی‌های آمریکا انتقاد کرده بود، به نفع ترامپ دانسته است!


گفتم: یعنی از نظر او انفعال و وادادگی دولت در مقابل باج‌خواهی و زورگویی آمریکا به ضرر ترامپ است؟!  و اگر دولت نسبت به این عهدشکنی‌ها واکنش نشان بدهد به نفع ترامپ خواهد بود؟!


گفت: چه عرض کنم؟! احمد شیرزاد همان نماینده مجلس ششم است که در اوج فضاسازی‌های آمریکا و اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پشت تریبون رفته و گفته بود «۱۹ سال درباره برنامه هسته‌ای خود به دنیا دروغ گفته‌ایم»! و کروبی به او اعتراض کرده بود که چرا به جای رادیو اسرائیل حرف می‌زنی؟!


گفتم: از کسی که آن حرفهای خیانت‌آلود را علیه مردم وطن خود بر زبان آورده، چه انتظاری هست که از تاکید کیهان بر ایستادگی در مقابل آمریکا عصبانی نباشد؟!


گفت: چه عرض کنم؟!


گفتم: معلم اکابر از یکی که خیلی کشته و مرده آمریکا بود پرسید؛ آمریکا چند حرف دارد؟ و یارو گفت؛ آقا معلم! این چه سؤالی است؟ آمریکا قربونش برم اصلا حرف نداره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس