کد خبر 791689
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
خبرویژه

سخنگوی فراکسیون امید می‌گوید گزینه بیست‌ویکم برای وزارت علوم، توان مدیریتی گزینه‌های اول را ندارد.

به گزارش مشرق، «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با سایت جماران درباره جلسه وزیر پیشنهادی علوم با فراکسیون امید گفت: در جلسه‌ای که با وزرای پیشنهادی داشتیم، صحبت‌ها، دفاعیات و برنامه‌های آنها را شنیدیم و جمع‌بندی نهایی با توجه به همه این موارد انجام خواهد گرفت. ایشان توضیحاتی را ارائه کردند که برخی از آنها قانع کننده و منطقی بود اما بخش دیگری از پاسخ‌هایشان نتوانست نماینده‌ها را اقناع کند.


وی در همین راستا تأکید کرد: فراکسیون امید بنا دارد از لحاظ توان مدیریتی به این مسئله ورود پیدا کند که از انتظارات جامعه مربوطه است، چرا که اگر موضوع سیاسی شود به نفع جامعه و دانشگاهیان نخواهد بود.


وی گفت: زمانی که اولویت بیست و یکم برای یک وزارتخانه معرفی می‌شود، طبعاً توان گزینه‌های اولی را ندارد.


اظهارات از موضع بالای این نماینده در حالی است که اصلاح‌طلبان بیرون مجلس غالباً اعضای فراکسیون امید را اصلاح‌طلبان غیر اصیل، بدلی، شبه اصلاح‌طلب، زورکی و... معرفی می‌کنند و مدعی‌اند از سر لاعلاجی این افراد در فهرست گنجانده شده‌اند و در اصل اصلاح‌طلب نیستند.

به همین دلیل هم، در حالی که ادعا می‌شود فراکسیون بالای ۱۳۵ عضو دارد، در تصمیم‌گیری‌ها معمولاً بایدها و نبایدهای دیکته شده، برعکس اجرا می‌شود که درباره تصمیم عدم رأی به وزیر ارتباطات و رأی به وزیر علوم پیشنهادی (که رأی نیاورد) شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس