کد خبر 791339
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
گرشاسبی

یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید برای تمدید قرارداد با برانکو هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر داربی ۸۵ را برگزار کردند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

محمد گرشاسبی پس از این دیدار اظهار کرد: با توجه به استرس بالایی که در حضور این تعداد تماشاگر ایجاد می‌شود، بازیکنان پرسپولیس بازی قابل قبولی از خودشان نشان دادند. خوشحالیم که این بازی ختم به برد و ختم به خیر شد. ختم به خیر به این لحاظ که تعداد زیادی تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. تماشاگران هر دو تیم بازی خوبی را تماشا کردند و در نهایت با آرامش از ورزشگاه خارج شدند.

او درباره مراحل تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ گفت: این مسئله که اصلا مشکلی ندارد. مذاکراتی شده و خود برانکو هم عاشق ایران و پرسپولیس است. مطمئن باشید با توجه به این برنامه‌ریزی خوبی که در پرسپولیس شده و موفقیت‌هایی که به دست آمده، قطعا هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با برانکو وجود نخواهد داشت.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر استعفای طاهری از سمت مدیرعاملی این باشگاه تصریح کرد: بالاخره کار در یک باشگاه بزرگ سخت است. الان هم با توجه به قانونی که مجلس تصویب کرده باشگاه باید روی پای خودش بایستد چون کمک به باشگاه‌های حرفه‌ای ممنوع است. یک مقدار کار سخت است اما کارها روز به روز با سرعت خوبی پیش می‌رود و مشکلات مالی و بدهی‌هایی که از قبل گریبان ما را گرفته بود مانند بدهی به ژوزه که بدهی کلانی بود حل شده است. مطمئن باشید هیچ مشکلی سد راه پرسپولیس نخواهد بود. هم هیات مدیره و هم مدیرعامل و با حمایت وزارت ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم این تیم دوست داشتنی و پرطرفدار همیشه شاداب و سربلند باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس