کد خبر 791169
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
حاشیه دربی

هوادارن دو تیم استقلال و پرسپولیس پشت گیت‌های بلیت فروشی کری جالبی را به راه انداختند.

به گزارش مشرق، در حالی که در فضای مجازی مرتب عنوان می‌شود که تماشاگران از ساعت 12 می‌توانند وارد ورزشگاه شوند اما هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس با باز شدن درهای اصلی وارد استادیوم شده و پشت گیت‌های بلیت‌ فروشی مشغول انجام مراحل اداری برای ورود به داخل محوطه زمین چمن ورزشگاه آزادی هستند. تصاویر نشان می‌دهد که تماشاگران پشت گیت‌های بلیت‌فروشی حضور چشمگیری داشته و موفق به ورود به ورزشگاه شدند.

* متاسفانه با وجود اینکه بلیت فروشی از روز گذشته در برخی از موسسات مالی و اعتباری صورت گرفته اما مشخص نیست چگونه بازار سیاه بلیت فروشی به راه افتاده است.

* تعدادی از تماشاگران در حالی که بلیت‌ها به اسم‌های آنها ثبت شده در مقابل ورزشگاه قصد فروش آن را با ارقامی عجیب و غریب دارند و هیچ نظارتی روی آنها نمی‌شود.

* در حالی که حدود 5 ساعت دیگر مسابقه دو تیم آغاز می‌شود بی‌نظمی عجیبی بیرون از استادیوم و پشت درها حاکم شده و با وجود تعدد عوامل راهنمایی و رانندگی  همچنان شاهد شلوغی بیش از حد و بی‌نظمی در محوطه ورزشگاه هستیم.

* تماشاگران دو تیم با پرچم‌های قرمز و آبی در بیرون از استادیوم مشغول کری‌خوانی با یکدیگر هستند.

* حدود 7 هزار نفر از تماشاگران علاقمند به دو تیم هم اکنون در محوطه بلیت فروشی نشسته و ماموران نیروی انتظامی نیز سعی در کنترل  این افراد برای حضور در پشت باجه‌ها هستند.

* همانطور که از پیش وعده داده شد از ورود دوربین‌های تلویزیونی به داخل استادیوم جلوگیری شده و دوربین شبکه خبر با حضور در پشت درب غربی مجموعه ورزشی آزادی مشغول تهیه گزارش است.

* تعدادی از تماشاگران با در دست داشتن بلیت‌های خود آن را به هواداران تیم رقیب نشان داده و اعلام می‌کنند که بلیت جایگاه تیم رقیب را خریداری کرده‌اند.

* از روز گذشته شایعات بسیار زیادی مطرح شد که بلیت‌های طبقه دوم هواداران استقلال در بخش‌هایی از ورزشگاه به طرفداران پرسپولیس فروخته شده است.

* دیدار دو تیم از ساعت 16: 40 آغاز می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس