کد خبر 790984
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
بوش پدر

افشاگری یکی از هنرپیشه های آمریکایی درباره رئیس جمهور پیشین این کشور و متهم کردن وی به آزار جنسی، «جرج بوش پدر» را وادار به معذرت خواهی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، «هیدر لیند» از هنرپیشه های آمریکا جرج بوش پدر را متهم به آزار جنسی خود در سال ۲۰۱۳ کرده و در پی این افشاگری بوش پدر از این هنرپیشه معذرتخواهی کرده است.

به گفته لیند، زمانیکه آنها برای ضبط یک برنامه به نزد بوش پدر رفته بودند وقتی قصد گرفتن عکس یادگاری را داشتند بوش پدر در حالیکه روی صندلی چرخ دار (ویلچر) بود وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

لیند در بیان اتهامات خود به چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا گفته است: زمانی که برای گرفتن عکس در کنار بوش پدر قرار گرفتم وی مرا مورد آزار قرار داد و یک لطیفه زننده تعریف کرد و مجدد عمل خود را انجام داد و این در حالی بود که همسر وی در کنارش ایستاده بود.

در واکنش به این اتهامات، سخنگوی بوش پدر اعلام کرد: رئیس جمهور بوش هیچگاه تحت هیچ شرایطی کسی را اذیت نمی کنند و اگر رفتار وی بگونه ای بوده که خانم لیند احساس ناراحتی کرده اند از این بابت معذرت خواهی می کنند.

اتهام آزار جنسی به رئیس جمهور پیشین آمریکا در حالی وارد می شود که رئیس جمهور فعلی این کشور نیز در مظان همین اتهام است و در یک سال اخیر دست کم ۱۲ زن این ادعا را علیه «دونالد ترامپ» مطرح کرده اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    12 0
    سر و ته یه کرباسند
  • محمود IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    6 0
    ایندیگه چه جانوریه که روی صندلی چرخدار هم زنها رو اذیت میکنه. این جانور دست وپاش که سالم بوده دیگه چه عجلی بوده. دست ترامپ از پشت بسته
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    1 0
    درامریکاچشم‌چرانی‌هم‌ازازواذیت‌دیگری‌محسوب‌میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس