واحدی نیکبخت

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی کرد که آبی‌پوشان تهرانی برنده دربی پنجاه‌وهشتم تهران خواهند شد.

به گزارش مشرق، علیرضا واحدی‌نیکبخت در مورد تقابل پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر گفت: من معتقدم که کیفیت دربی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده است، چون این مسابقه دیگر مانند گذشته ستاره ندارد. در گذشته آن‌قدر ستاره در دو تیم حضور داشتند که هیچ‌کس نمی‌دانست چه‌کسی ستاره‌تر است!

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد استقلال در دیدار فردا از لحاظ فنی ضعیف باشد، تأکید کرد: به‌هرحال هر احتمالی وجود دارد، ولی امیدوارم هواداران از تماشای یک مسابقه جذاب لذت ببرند. امیدوارم بازی طوری نباشد که پای دربی خواب‌مان ببرد و آرزو می‌کنم که شاهد یک بازی هیجان‌انگیز باشیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای پیروزی در مسابقه فردا بیشتر است، اظهار داشت:‌ من معتقدم که شرایط استقلال خوب است و این تیم با مربیگری شفر می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد. الآن تیم برانکو در سراشیبی افتاده و محرومیت و مصدومیت بعضی از بازیکنان پرسپولیس این تیم را دچار مشکل کرده است.

واحدی‌نیکبخت همچنین تصریح کرد:‌ استقلال الآن از لحاظ روحی تیم برتری است و پیش‌بینی من این است که آنها بازی را با پیروزی 2 بر صفر پشت سر خواهند گذاشت. من امیدوارم که شاهد یک بازی هیجان‌انگیز باشیم، دیداری که استقلال برنده آن شود.

وی در مورد تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره‌اش از دربی گفت:‌ تلخ‌ترین خاطره‌ من گل زدن به استقلال با پیراهن پرسپولیس بود و شیرین‌ترین خاطره‌ام این است که با پیراهن استقلال هیچ وقت مقابل پرسپولیس شکست نخورده‌ام.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس