کد خبر 790886
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
سرلشکر موسوی

فرمانده کل ارتش گفت: متعهّد می‌شویم که ارتش دست از دست سپاه پاسداران درنیاورد تا پایه‌های رژیم سلطه فرو ریزد و عمر رژیم صهیونیستی هرچه زودتر به پایان رسد.

به گزارش مشرق، مراسم مشترک دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظّم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی (علیه‌السّلام)برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ضمن خیر مقدم به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، گفت: متعهّد می‌شویم که ارتش دست از دست سپاه پاسداران درنیاورد تا پایه‌های رژیم سلطه فرو ریزد و عمر رژیم صهیونیستی هرچه زودتر به پایان رسد.

امیر فولادی فرمانده دانشگاه امام علی (علیه‌السّلام) نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و تقویت توان رزمی این دانشگاه بیان کرد.

در این مراسم به چند تن از فرماندهان، اساتید و روحانی نمونه‌ی دانشگاه‌های افسری ارتش و همچنین همسر شهید رستمی از شهدای ارتش، هدایایی اعطا شد و نمایندگان دانش‌آموختگان و دانشجویان نیز، مفتخر به دریافت درجه و سردوشی از دست فرمانده کل قوا شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    15 56
    سال 1357 هم همه سران حکومت می گفتند اسرائیل محو خواهد شد اکنون 40 سال می گذرد اگر کسی تاریخ حنگ شش روزه اعراب و اسراییل را خوانده باشد وکمی هم فهم وشعور سیاسی نظامی داشته باشد چنین حرفی درمورد اسراییل نمی زند .بهتر است واقع بین باشیم و بپذیریم حتی اگر همه کشورهای عربی همراه با ایران به اسراییل حمله کنند شکست خواهند خورد.قبول ندارید امتحان کنید .
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
      1 17
      بخاطر زراد خانه اتمی و هسته ای شون هست .با کشورهای دارای سلاح هسته ای اصلا نمیشه جنگ کرد
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
      10 4
      تو که از این فهم و شعور ها نداری خوشبختانه
    • امیر IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      8 0
      جناب 15:38 ما بسیار بهتر از شما تاریخ جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل را خوانده ایم، ولی انگار ظاهراً شما هنوز در چهل سال پیش سیر می کنید وخبر از شکستهای متعدد اسرائیل از سال 2000 به بعد ندارید، عقب نشینی اسرائیل از جنوب لبنان در سال 2000 که افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست و بعد شکست در جنگ 33 روزه( تشکیل کمیته وینوگراد برای بررسی دلایل این شکست در اسرائیل) و ناکامی اسرائیل در جنگ های غزه که هدف خود را نابودی حماس و اشغال غزه اعلام کرده بود و در این از پیش اعلام شده شکست خورد، اتحاد جماهیر شوروی هم بمب اتم داشت ولی با همه عظمتش ،دچار فروپاشی از درون شد ، اسرائیل که یک رژیم جعلی کوچک و فاقد عمق استراتژیک است ، حماس و حزب الله لبنان بعد از جنگهای غزه و جنگ سی و سه روزه به اعتراف خود صهیونیستها به مراتب قویتر و مجهزتر شده اند و خود صهیونیستها هم بارها اذعان کرده اند که توان از بین بردن آنها و حتی توان مقابله با آنها را نخواهند داشت، ظاهراً برنامه های تبلیغاتی ماهواره و شبکه های اجتماعی خیلی بر ذهن سطحی نگر و ظاهر بین شما اثر گذاشته که واقعیت روز منطقه را نمی بینید و از چهل سال پیش صحبت می کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • تلنگر AU ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
      5 4
      اگر سن شما بقدری باشد که فیلم محمد رسول الله را دیده باشد, در آنجا یک صحنه و پیام بسیار مهمی وجود دآشت و انهم زمانی بود که سیل عظیم پیروان پیغمبر (ص) از دامنه های دور تا دور شهر به پایین آمدند و ابوسفیان و لشکرش در خانه بهت زده و خفه به سیل عظیم جمعیت خیره شده بودند. در واقع جمعیت بالا به شهر رسیده بود و تعداد ابوسفیان و مزدورانش در بین آنهمه جمعیت گم شده بود! امروز هم به همان تناسب در حال پیشروی تا رویارویی نهایی هستیم پس در وقتش بزرگترین و کشنده ترین سلاحها ناکارامد میشوند.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    21 5
    مرگ بر اسرائیل دجال
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    25 5
    مرگ بر اسرائیل
  • US ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    13 2
    مرگ وننگ براسرائیل وحامیا نو هوادان نادانش که خداوند ازهرجهت اونارو کورکرده-صم بکم عمی فهم لایعقلون
  • US ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    10 10
    حالا گیرم که اسرائیل رو هم نابود کردید، کدام مشکلتون حل میشه؟ اولا صهیونیست‌های جهانی‌ دارند آمریکا و اروپا را میچرخانند، درجه دوماشون تو اسرائیل اند. دوم، اسرائیل بره، یک حکومت سنی عربی‌ میاد مثل مصر و تونس که تحویلتون نمیگیره، یا بدتر مثل وههابیها که با شیعیان کاری میکنند که آرزو کنید همان اسرائیل می‌بود. از سر دلسوزی به عنوان یک میهن دوست گفتم، میخواهید چاپ کنید یا نکنید.
    • ج د ا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
      5 5
      دوست عزیز از سر دلسوزی فرمایش فرمودید ولی یادتون باشه که صهیونیست های خونخوار از کشور اسرائیل کل جهان رو در کنترل خودشون دارند و بر همه دولت ها نفوذ دارند از اروپا و آمریکا تا آسیا همه دولت ها تحت نفوذ صهیونیست ها هستند که خانه شان اسرائیل است و نابودی آن در منطقه غرب آسیا مساوی با بهبود شرایط منطقه خاورمیانه و مقدمه ای برای نابودی حکومت وهابی آل سعود که کل منطقه را دچار جنگ و کشتار کرده اند و سپس نوبت خود آمریکا خواهد بود که به دستان پرتوان ولی عصر امام زمان ع در موقع خودش انجام خواهد گرفت پس نیازی به فرمایشات دلسوزانه شما در این برهه از زمان و سرد کردن مسلمانان از جنگ با اسرائیل نمی باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس