شهید مهدی آقا شریعتی

مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از شناسایی شهید مفقود الاثر مهدی آقا شریعتی پس از گذشت 31 سال از شهادتش خبر داد و گفت: روز جمعه مردم گلستان میزبان این شهید خواهند بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از شناسایی شهید مفقود الاثر مهدی آقا شریعتی پس از گذشت 31 سال از شهادتش خبر داد و گفت: روز جمعه مردم گلستان میزبان این شهید خواهند بود.

علی خالقی اظهار کرد: شهید مهدی آقا شریعتی که در دفاع مقدس  به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از 31 سال با تفحص کمیته جستجوی مفقودین در منطقه ام الرصاص شناسایی و به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

وی در خصوص مراسم وداع و تشییع این شهید، گفت: استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار ساعت 16 روز جمعه 5 آبان ماه از میدان سرخواجه گرگان به سمت مسجد امام رضا(ع) صورت خواهد گرفت. مراسم  وداع نیز همان شب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) برگزارخواهد شد.

خالقی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید ساعت 8:30 دقیقه صبح روز شنبه 6 آبان ماه از معراج شهدای گرگان به سمت امامزاده عبدالله برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر مطهر این شهید در روستای  سفید چال هزار جریب به خاک سپرده می شود.

شهید مهدی آقا شریعتی دارای سه دختر و دو پسر است. او به صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و یازدهم اسفند ماه سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس