کد خبر 790535
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
بهتاش فریبا

مدیرفنی پیشین استقلال معتقد است که این تیم قبل از دربی شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.

به گزارش مشرق، در خصوص دربی فردا گفت: استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد. این تیم در بازی با نساجی مازندران از لحاظ جنبه‌های مختلف تاکتیکی شرایط نسبتاً بهتری داشت و چند بازیکن تأثیرگذار استقلال هم نمایش خوبی داشتند و این می‌تواند امیدواری بزرگ برای این تیم باشد تا بتواند به هدفی که دارد دست پیدا کند.

مدیرفنی پیشین استقلال ادامه داد: استقلال باید به این موضوع توجه کند که پرسپولیس در فاز تهاجمی تیم پرقدرتی است و می‌تواند در یک‌سوم دفاعی حریف به‌راحتی برنامه‌هایش را اجرا کند. استقلال در این منطقه از زمین باید باهوش باشد و مهم این است که خط دفاعی این تیم با تمرکز بالا بازی کنند و کمترین اشتباه را داشته باشد. اگر استقلال در این بازی به‌خوبی حریف خودش را پرس کند بهتر می‌تواند برنامه‌هایش را در زمین پیاده کند.

فریبا اظهار داشت: در این بازی استفاده از موقعیت‌ها بسیار مهم است چون بعید است هر دو تیم مثل بازی‌های گذشته صاحب موقعیت‌های زیادی شوند. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت بحث دوندگی در زمین مسابقه است و این موضوع هم می‌تواند تعیین‌کننده باشد. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و استقلال برنده از زمین بیرون بیاید. این تیم پتانسیل شکست‌دادن پرسپولیس را دارد.

وی در خصوص عملکرد تیم نوجوانان در جام‌جهانی گفت: باید به تیم نوجوانان تبریک بگویم و دست بازیکنان و اعضای کادرفنی و همچنین فدراسیون فوتبال درد نکند. اگر اسپانیا را می‌بردیم فوتبال زیر سؤال می‌رفت و قرار نبود این تیم را شکست بدهیم. اسپانیا مثل تیم بزرگسالانش بازی می‌کرد و بچه‌ها وقت دیدند که مالکیت توپ را از دست داده‌اند از نظر روحی به هم ریختند. غیبت دلفی هم تأثیرگذار بود ولی با این حال تیم ما عملکرد خوبی در این مسابقات داشت و تیم نوجوانان نباید رها شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس