ذوالفقاری

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ما از مردم می‌خواهیم به فضاسازی و شایعاتی که شاید از روی کم‌اطلاعی بیان می‌شود توجه نکنند.

به گزارش مشرق، رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه در تلاشیم که خدمات و تسهیلات بیشتری به زائران بدهیم و همچنین هزینه سفر اربعین را کاهش دهیم، گفت: ما از مردم می‌خواهیم به فضاسازی و شایعاتی که شاید از روی کم‌اطلاعی بیان می‌شود توجه نکنند.


حسین ذوالفقاری امروز در جلسه ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه در حوزه زیرساختی وضعیت مناسب‌تری نسبت به سال‌های قبل داریم و کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است، گفت: همکاری مردم نیز افزایش یافته و مدیریت سفر هم بهتر شده بنابراین فکر می‌کنم ترافیک و ازدحام جمعیت مثل سال‌های گذشته نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان کمیته‌های ستاد اربعین باید اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی داشته باشند زیرا شایعات مطرح شده شاید به خاطر عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی باشد. کمیته فرهنگی ستاد مرکزی باید حضور بیشتری در رسانه‌ها داشته باشد.

معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه طرح ناجا برای جلوگیری از ورود زائران غیرقانونی اجرا می‌شود، گفت: اگر زائران بدون ویزا از مرز عبور کنند قطعا دولت عراق مرز را می‌بندد و ما به مشکل می‌خوریم.

ذوالفقاری ادامه داد: کمیته کنسولی نیز جلسه‌ای برای بررسی صدور سریعتر ویزاها برگزار کند زیرا ما امسال ویزای انفرادی داریم و این ویزاها باید به موقع صادر شود.

وی در مورد تعیین نرخ‌های بیمه و ویزا، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در مجموع هزینه ویزا و بیمه نسبت به ایام غیراربعین کاهش یابد. در حوزه حمل و نقل نیز از سازمان حمل و نقل می‌خواهیم بررسی مجددی داشته باشد تا قیمت حمل و نقل در حد منطقی کاهش یابد تا هم انگیزه حضور رانندگان در مناطق مرزی از بین نرود و هم زائران بدون وسیله نمانند. در این زمینه باید بررسی تخصصی انجام شود تا سقف قیمت‌ها به صورت منطقی تعیین شود.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی در پایان اظهار کرد: در ایام پیک مراسم اربعین، جلسه ستاد مرکزی اربعین باید هر روز برگزار شود تا کارها با هماهنگی بیشتری پیش برود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس