رونالدو

رده‌بندی سه نامزد نهایی کسب عنوان برترین بازیکن فیفا در سال ۲۰۱۷، بدون احتساب آرای هواداران، شکل دیگری به خود می‌گرفت.

به گزارش مشرق، مراسم معرفی برترین‌های فوتبال جهان در سال 2017 شب گذشته (دوشنبه) در شهر لندن برگزار شد که در آن کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار به ترتیب بیشترین آرا را از خبرنگاران منتخب فیفا، بازیکنان و سرمربیان تیم‌های ملی عضو فیفا و همچنین کابربران سایت فدراسیون جهانی فوتبال کسب کردند.

در واقع این سه نفر نامزدهای نهایی کسب جایزه The Best فیفا بودند که مطابق انتظار ستاره رئال مادرید آن را برد، هرچند اگر معیار انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری تنها نظر بازیکنان، مربیان و خبرنگاران بود، لیست سه نفره نامزدهای نهایی فرق می‌کرد.

 به گزارش نشریه مارکا، در رده‌بندی بازیکنانی که بیشترین آرا را از سرمربیان و بازیکنان‌ تیم‌های ملی و نیز خبرنگاران منتخب فیفا در کشورهای مختلف جهان کسب کرده‌اند، کریستیانو رونالدو یک هزار و 888 رأی، لیونل مسی با 823 رأی در رده دوم و جان لوئیجی بوفون با 317 رأی در رده سوم قرار می‌گرفتند.

در زیر رده‌بندی برترین‌های فوتبال جهان بدون احتساب آرای کاربران سایت فیفا و نیز میزان آرایی که هر یک از نامزدهای کسب جایزه فیفا در کشورهای مختلف گرفته‌اند را مشاهده می‌کنید:

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس