کد خبر 790224
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
پرس

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید گفت: اکنون در اوج هستیم و همه عناوین "بهترین‌ها" به سمت ما نشانه گرفته شده است. فوتبال مدیون رئال مادرید است، مادرید مدیون رونالدو.

به گزارش مشرق، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا در مراسم انتخاب بهترین‌های سال 2017 به خبرنگاران گفت: کریستیانو رونالدو ابرستاره بی چون و چرای دنیای فوتبال است، هواداران مسی می‌گویند مشکل او این است که در عصر درخشش مسی به دنیا آمده اما او بی رقیب است. رونالدو در هر عصری به دنیا می‌آمد بهترین بود و هست. او یک رئال مادریدی است و همین موضوع تضمینی برای همیشه در اوج بودن است.

پرس ادامه داد: آینده رونالدو به طور کامل تضمین شده است، او هرگز نباید به پول فکر کند، به رونالدو گفته‌ام که هر پیشنهادی رسید شک نکند که پیشنهاد رئال مادرید تا ابد از آن ها بیشتر است. برگ برنده خریدار رونالدو دیگر پول نیست، رونالدو باید از رئال مادرید نفرت داشته باشد تا از این تیم برود و این غیرممکن است چرا که مادرید و کریس در هم تنیده شده و به یک پیکره واحد تبدیل شده‌اند.

پرس با اشاره به وضعیت رئال مادرید گفت: فراموش نکنید در حکمی کاملا ناعادلانه و مسخره ما را برای یک سال از خرید و فروش بازیکن محروم کردند، اگر این باشگاه، باشگاه رئال مادرید نبود با چنین حکمی نابود می‌شد اما ما هیچ ضرری نکردیم. امسال یکی از بهترین سال‌های ما خواهد بود هم در لالیگا، هم در کوپادل‌ری و هم در لیگ قهرمانان اروپا. فکرش را بکنید، بهترین مربی و بهترین بازیکن از رئال مادرید هستند و این تصادفی نیست، این یک حقیقت درباره پرافتخارترین باشگاه دنیا است. فوتبال مدیون رئال مادرید است.

پرس افزود: رونالدو برای دومین بار بهترین شد و به زودی برای سومین بار این افتخار نصیبش می‌شود، او چندی بعد برای پنجمین بار توپ طلا را فتح خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس