کد خبر 790847
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
نیمار

مهاجم برزیلی در پاریسن‌ ژرمن امتیازهایی دارد که ممکن است باعث خشم دیگر هم تیمی‌هایش شود.

به‌ گزارش ‌مشرق، آس نوشت: نیمار بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن‌ ژرمن پیوست تا از زیر سایه مسی در بیاید و تلاش کند که بهترین بازیکن جهان شود. شروع مهاجم برزیلی در تیم فرانسوی تاکنون خوب بوده است و او در بازی‌های پاریسن‌ ژرمن درخشیده است. با این حال نیمار امتیازهایی در باشگاه دارد که خوشایند دیگر هم تیمی‌هایش و اونای امری سرمربی نیست.

روزنامه‌ لوپاریسین در این باره نوشت که مهاجم برزیلی پس از چند فصل بازی در کنار لیونل مسی به عنوان یک ستاره به پاریسن‌ ژرمن پیوست و به همین خاطر از امتیازهای خاصی برخوردار است. برخی از آنها خیلی جزئی هستند مانند چمدان خاص او که با مارک ‌اسپانسرش است. این‌ در حالی است که دیگر بازیکنان مجبور هستند با چمدان آبی‌ رنگی که باشگاه به آنها داده است سفر کنند.

امتیازهای دیگری وجود دارد که برجسته‌تر است و باعث آزار دیگر بازیکنان تیم می‌شود. نیمار دو فیزیوتراپ مخصوص دارد که در همه بازی‌ها او را همراهی می‌کنند. داشتن یک فیزیوتراپ شخصی در باشگاه‌های بزرگ هنوز معمول نشده است. زلاتان ایبراهیموویچ نیز در زمان حضورش در این تیم فرانسوی یک فیزیوتراپ شخصی داشت اما در صورت نیاز به دیگر  بازیکنان کمک می‌کرد. با این حال فیزیوتراپ‌های نیمار این کار را انجام نمی‌دهند.

علاوه بر این نباید در تمرینات روی نیمار خطاهای شدید شود. مهاجم برزیلی زمانی که در بارسلونا حضور داشت، سمدو در تمرینات خطا شدیدی روی او انجام داد و باعث شد نیمار به شدت عصبانی شود و درگیری میان دو بازیکن به وجود آید.

دیگر امتیاز برای مهاجم پیشین بارسلونا این است که اجازه دارد در کارهای دفاعی همکاری نکند.

سرمربی پاریسن‌ ژرمن از این امتیازها خشنود نیست و این قضیه ممکن است دیگر بازیکنان را خشمگین کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس