کد خبر 789960
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
image.png

شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان در نظر دارد برای تسهیل در امر خرید سجاده فرش برای متولیان و دوستداران خانه های الهی متناسب باهر توان مالی، محصولات خود را عرضه کند.

مساجد مهم ترین بناهای احداث شده در ایران پس از اسلام هستند. مساجد هم زمان با پیشرفت های روز دنیا دستخوش تغییراتی شده اند که اولین آنها معماری است. سازه های امروزی مساجد با تلفیقی از هنر و معماری نوین اسلامی،  با اشکالی جدید و خارج از عرف، شکل گرفته اند. مفروش شدن این گونه مساجد مساله ای است که باعث نگرانی مسئولان و خادمان این مساجد می شود.

به این دلیل که لازم است فرشی انتخاب شود که علاوه بر زیبا نمودن فضای مسجد، تمام سطح مسجد را پوشش دهد،  نمازگزار احساس راحتی کند و شستشوی  آن نیز راحت باشد.

چه نوع فرشی تمام این ویژگی ها را با هم دارد؟

 سجاده فرش کاشان
محصولی نو از صنایع نساجی و فرش. کالایی که مدت زیادی از حضور آن در صنعت نساجی نمی گذرد و لی با این وجود جای خود را در میان مساجد، حسینیه ها، تکیه ها و نمازخانه های ادارات دولتی به خوبی باز کرده است.

فرش سجاده ای کاشان  محراب نقش توانسته است با طراحی نوین و تازه و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در ماشین آلات خود، سجاده فرشی تولید کند که بهترین کیفیت و ماندگاری چندین ساله را برای مساجد به ارمغان آورد.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد محراب نقش کاشان، تغییر اندازه ی عرض سجاده فرش از ۱.۲۵ به ۲.۵ متر می باشد.

به گزارش ویرلن؛ همچنین محراب نقش کاشان طرح های ویژه ای را  برای مشتریان خود در نظر گرفته است که برخی از آنها در ذیل  اشاره می شود:

طرح تعویض
با خرید فرش های کهنه ی شما توسط محراب نقش کاشان،  هزینه های  شما برای خرید  فرش سجاده ای کاهش یابد.
 

هدیه ۵میلیون ریالی
این طرح  که ویژه تمام مساجد کشور و بدون هیچگونه قرعه کشی می باشد.  با ثبت اطلاعات امام جماعت مسجد خود، ۵۰۰هزار تومان با عنوان کمک به مسجد  برای خرید فرش سجاده ای هدیه بگیرید.

همین الان بن خود را دریافت کنید: بن هدیه خرید فرش سجاده ای ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی

روش های متنوع فروش
شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان در نظر دارد برای تسهیل در امر خرید سجاده فرش برای متولیان و دوستداران خانه های الهی متناسب باهر توان مالی، محصولات خود را عرضه کند.

رضایت شما عزیزان، همیشه جزء اهداف والای محراب نقش بوده است، لذا  در صورت خرید نقدی تخفیف قابل ملاحظه ای برای شما منظور می گردد. در صورت لزوم، پرداخت شما می تواند به صورت خرید قسطی فرش سجاده ای نیز انجام شود.

مشاوره رایگان
داشتن تجربه ی بیست ساله ی تولید، حمل و نصب فرش سجاده ای برای انتخاب و خرید مناسب ترین فرش برای مکان شما امری نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان با سابقه‌ای حدود دو دهه مفتخر است در تهیه‌ی بهترین سجاده‌فرش با مشاوره رایگان در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

طرح دلخواه:
شما می توانید طرح سجاده فرش خود از بین طرح هایی که از سوی شرکت خدمت شما ارائه می شود، انتخاب کرده و در صورت لزوم تغییراتی همچون تغییر در رنگ ها، گل و بوته ها، ترنج، سرترنج، حاشیه ها و... ایجاد کرده و یا بخشی را حذف و اضافه کنید. همچنین می توانید فرش سجاده ای با طرحی خاص و منحصر به فرد سفارش دهید. شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، توسط طراحان حرفه ای خود، این نیاز شما را برآورده می سازد.

جهت مشاهده محصولات فرش سجاده ای محراب نقش کاشان به وب سایت ما و یا کانال تلگرام mehrabnaghsh@  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۶ و  ۰۹۱۳۳۸۹۹۵۱۹ تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس