فضای مجازی

مدیر کل بازار محتوا و نماینده معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما گفت: تاثیر پذیری افکار عمومی از رسانه‌های مجازی توسعه یافته و روند توسعه آن رشد روز افزون دارد.

به گزارش مشرق، «سعید مقیسه» مدیر کل بازار محتوا و نماینده معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما گفت: معاونت فضای مجازی صداوسیما انجام ماموریت خود و تاثیر گذاری در فضای مجازی را از روش های گوناگونی همچون تولید ویژه محتوا ،برقراری سرویس های مختلف انتشار در رسانه های مجازی و تلویزیون های تعاملی IPTV ، ایجاد بازار محتوا و تجمیع و فرآوری اطلاعات و محتوای صوتی و تصویری به منظور تسهیل و تسریع تولید و حمایت حقوقی و اقتصادی و رسانه ای از تولید کنندگان آثار فاخر ،برگزاری جشنواره های مستقل محتوا محور یا سرویس محور ،مشارکت و تاثیرگذاری در شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی پیگیری کرده و در جشنواره های معتبرمشارکت و نقش آفرینی دارد.

در همین راستا در رزمواره مدافعان حرم بخشی با عنوان فضای مجازی در نظر گرفته شده که معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما مسئولیت این بخش اعم از داوری و تامین جوایز را به عهده دارد.

مقیسه با اشاره به نخستین رزمواره مدافعان حرم گفت: دریافت آثار در 5 محور صورت خواهد گرفت: شبکه های اجتماعی ،سایت و وبلاگ ،نرم افزارهای کاربردی ،طرح و تصاویر گرافیکی و پادکست صورت خواهد گرفت که در هر کدام از محورهای فوق الذکر از هر منظری که به موضوع مدافعان حرم پرداخته شود مورد پذیرش خواهد بود.

وی با بیان اینکه این آثار خواه دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام یا امنیت ملی یا دفاع از مظلوم یا توسعه فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت یا دیگر وجوه مرتبط باشد ادامه داد: این بخش برای حضور تولید کنندگان حرفه ای و دست اندر کاران سازمانی هنرمندان و فعالان حوزه مدافعان حرم تخصیص یافته لذا در ملاک های داوری به جذابیت موضوع و بکر بودن سوژه ، پرداخت متفاوت به موضوع ، بهره گیری از قالبهای خلاقانه و در نهایت به کیفیت فنی استاندارد توجه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس