کد خبر 789362
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
طارمی و احمدزاده

انتشار خبر محرومیت محسن مسلمان پیش از دربی آب سردی بر پیکر هواداران پرسپولیس بود که در ماه های گذشته با خبرهای متعدد از ناکامی ستاره های تیم خود شوکه شده بودند.

به گزارش مشرق، محسن مسلمان که فصل گذشته با ۷ پاس گل دومین پاسور لیگ لقب گرفت و امسال با ۵ پاس گل تا اینجا در صدر جدول پاسورها قرار دارد بعد از بازی برگشت با الهلال مورد غضب برانکو قرار گرفت و از فهرست بازی با نفت تهران در جام حذفی خارج شد.

حالا حکم کمیته اخلاق درباره محرومیت موقت او هم به تنبیه برانکو اضافه شده تا آنها که امیدوار بودند در فاصله چند روز تا دربی برانکو نرم شود و به بازگشت او به ترکیب پرسپولیس رضایت دهد دیگر امیدی به بازی کردن او ندشته باشند.

مهدی طارمی آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران یک ماه از محرومیت چهار ماهه خود را سپری کرده و خبری از او هم در دربی ۸۵ نخواهد بود.

اما فرشاد احمدزاده ضلع سوم از مثلث ATM این فصل پرسپولیس که کمتر از دو ضلع قبلی حاشیه دارد و احتمال حضور تاثیرگذار او در دربی بالا بود هم با مصدومیت طولانی مدت در بدترین مقطع از فصل ۴۰ روز از میادین دور خواهد بود.

پیش از این ها رامین رضاییان هم در آخرین هفته های فصل قبل پس از به مشکل خوردن با برانکو از ترکیب پرسپولیس کنار رفته بود و با این اوصاف هر چهار بازیکن رقم زننده آخرین برد پرسپولیس با نتیجه چهار بر دو در دربی برگشت لیگ پانزدهم با چهار گل و دو پاس گل در دربی بعد به فاصله یک سال و نیم در ترکیب پرسپولیس غایب خواهند بود.

دو گل دیگر پرسپولیس در آن بازی معروف هم روی ریباند عکس العمل های ناقص رحمتی به دست آمد که او هم بعید نیست در باز پیش رو نیمکت نشین باشد و جایش را به سیدحسین حسینی بدهد. اتفاقی که کمتر کسی پیش بینی آن را می کرد و سه دربی بعد، خبری از گلزنان و پاسورهای چهار گل پرسپولیس در دربی ۸۲ نخواهد بود. تنها پیام آور شادی پرسپولیسی ها از آن بازی احمد نوراللهی است که یکی از گلها روی ریباند شوت او به دست آمد و او هم وضعیت پایان خدمتش هنوز روشن نشده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موریس IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    1 0
    بهتر بگیم مثلث MAT ! آدمای مغرور که فکر کردند پرسپولیس یعنی این سه تا . هم منشا خوب کار کرد هم بشار رسن و هم سیامک نعمتی
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    3 1
    مثلث امسال پرسپولیس یعنی علی پور منشا نعمتی و بشار سن اگر بهتر از اون مثلث باشه که تازه پارسال به استقلال باختن بدتر نیست!..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس