کد خبر 789323
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
محسن مسلمان

مسلمان بعد از برخورد سردش با برانکو، موقع نشستن روی نیمکت هم آنقدر غرولند کرد که کریم باقری با عصبانیت به او تذکر داد که ساکت باشد

به گزارش مشرق، البته که پروفسور می‌دانسته خط زدن محسن مسلمان چه حاشیه‌هایی را در پی خواهد داشت اما حتما صبرش لبریز شده که این حاشیه‌ها را به بدرفتاری‌های مهندس ترجیح داده است.

دو روز به بازی حذفی پرسپولیس و نفت مانده بود که برانکو، مسلمان را از فهرست این بازی خط زد و از فردای آن روز، این بازیکن حتی در تمرین‌های تیم هم شرکت نکرد. مسلمان هیچ مصدومیتی نداشت و این یعنی کنار گذاشتنش، به دو دلیل اتفاق افتاده؛ یا استراحت پیش از شهرآورد و یا تنبیه انضباطی که این دومی محتمل‌تر به نظر می‌رسد. دلیل این تنبیه را هم باید در لحظه تعویض این بازیکن در بازی برگشت برابر الهلال پیدا کرد.

جایی که مسلمان بعد از برخورد سردش با برانکو، موقع نشستن روی نیمکت هم آنقدر غرولند کرد که کریم باقری با عصبانیت به او تذکر داد که ساکت باشد. این رفتارش اما از چشم سرمربی پنهان نماند و نتیجه‌اش، خط خوردن از فهرست بازی با نفت بود. راویان دیگر این ماجرا اما ادعا کرده‌اند مسلمان در غرولندهایش به نورچشمی برانکو یعنی محسن ربیع‌خواه اشاره کرده است. آخر بازی اما بازیکنی که مورد انتقاد پروفسور قرار گرفت، خود محسن مسلمان بود که حالا آقای سرمربی تصمیم به تنبیه او گرفته است و اگر خوش شانس باشد و دوباره خط نخورد، شاید در شهرآورد به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود. این اما دلیل نمی‌شود که او از جریمه فرار کند. مدیر روابط عمومی پرسپولیس دیروز گفته بود: «حرف‌های برانکو درباره مسلمان برای‌ باشگاه حجت است» و حالا علی‌اکبر طاهری برای احضار محسن مسلمان و تعیین جریمه او منتظر دریافت نامه رسمی از سرمربی کروات است.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    36 9
    نویسنده مطلب احتمالا روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته!!...خدایی من اخبار ورزشی رو که می خونن یاد رمان می افتم!
  • تیراختور IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    0 1
    دو سال پیش گفتم این باید حفظ بشه..بازم میگم حفظ بشه..
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    1 4
    برانکارد مال این صحبتا نیست.تا حالا چند بار ازین حرفا زده بعد از عقب افتادن تیمش زده زیرش؟ طارمی،رضاییان،کامیابی نیا
  • سلام US ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    بازیکن بی انظباط نمیخوایم حتی به قیمت باخت در دربی ...
  • محمد IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    مسلمان باید حذف می شد گفتند یک جوری پای استقلالی ها را هم بمیان بیاریم وریا را هم با ادله غیرمستند به مسلخ بردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس