کد خبر 789235
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
رونالدو و هری کین

رئال مادرید که در رقابت‌های این فصل در گلزنی مشکل داشته با مهاجمان فعلی به کارش ادامه می‌دهد و در ژانویه مهاجمی به تیمش اضافه نمی‎کند.

به گزارش مشرق، بیشترین انتقادی که در رقابت‎های این فصل به تیم فوتبال رئال مادرید وارد است مربوط به خط حمله این تیم و ناکامی‌هایش در گلزنی می‏‌شود. اما مطبوعات اسپانیا مدعی شدند این تیم تصمیمی برای تقویت خط حمله و جذب مهاجم در بازار نقل و انتقالات ژانویه ندارد.

جدایی آلوارو موراتا و ماریانو دیاز در تابستان و جایگزین نکردن بازیکنانی دیگر باعث شد در شرایط بحرانی که مهاجمان آن طور که باید گل نمی‎زنند، دست زیدان خالی بماند و بازیکن مناسبی برای بازی در این قسمت وجود نداشته باشد.

او کریم بنزما و کریس رونالدو را در اختیار دارد و گرت بیل هم مصدوم است. دیگر گزینه‎ زیدان هم بورخا مایورال است. بنزما که مدت‌هاست از دوران اوج به دور است و رونالدو هم بعد از گذراندن محرومیت و بازگشت به سختی در رقابت‎‏های لیگ گل می‎زند.

در این شرایط انتظار می‎رفت رئال در زمستان مهاجمی به ترکیبش اضافه کند تا ضعف گلزنی تیم برطرف شود. هری کین، مهاجم تاتنهام یکی از بازیکنانی بود که به این تیم نسبت داده می‏ شد، اما به نظر باشگاه مادریدی تصمیمی برای خرید بازیکن ندارد و زیدان و پرس کماکان با همین بازیکنان به کارشان ادامه خواهند داد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس