کد خبر 792851
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
موراتا

مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی می‌گوید هیچگاه تمایلی به جدایی از یوونتوس نداشته اما بر اساس توافق‌نامه قراردادی بین یووه و رئال مادرید چاره‌ای جز ترک تورین نداشته است.

به گزارش مشرق، آلوارو موراتا که بین سال‌های 2014 تا 2016 در تیم یوونتوس عضویت داشت و با این تیم دو بار فاتح اسکودتو شد و سپس به خاطر بندی که در قراردادش وجود داشت، رئال مادرید او را به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند، اما حضور وی در جمع کهشانی‌ها هم تنها یک فصل به طول انجامید و او در نهایت در این تابستان به چلسی پیوست.

مهاجم کنونی تیم فوتبال چلسی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: چرا بازگشت به رئال مادرید را انتخاب کردم؟ چون قراردادی وجود داشت و باید به آن احترام می‌گذاشتم. بابت جدایی از یوونتوس خیلی ناراحت شده بودم و احساس می‌کردم به خانه اول بازگشته‌ام. پیش از پیوستنم به یوونتوس، رئالی‌ها مثل بچه‌ با من رفتار کردند.

وی در تمجید از باشگاه یوونتوس گفت: یوونتوس باشگاهی فوق‌العاده حرفه‌ای با روحیه برتری‌جویی است. دو فصل حضور در آنجا فوق‌العاده بود. به عنوان یک پسر به یووه رفتم و به عنوان یک بازیکن واقعی آنجا را ترک کردم. برای یک اسپانیایی، ایتالیا بهترین کشور برای زندگی کردن است. ایتالیا همه چیز دارد، زیبایی، تاریخ، هنر، آشپزی و مد. هیچگاه مایل به ترک ایتالیا و یوونتوس نبودم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس