کد خبر 788798
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
بیل و کین

احتمال جدایی مهاجم ولزی از رئال مادرید با توجه به علاقه‌مندی فلورنتینو پرس به جذب هری کین قوت گرفت.

به‌ گزارش مشرق، آس نوشت: شام مسئولان رئال مادرید و تاتنهام در رستوران سالاکائین پیش از دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است شروع یک انتقال پر سر و صدا باشد. روزنامه‌ تایمز پیش از شروع بازی نوشت: هری کین ۲۰۰ میلیون یورو ارزش دارد.

در جریان این شام دنیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام نیز به این موضوع اشاره کرد و به فلورنتینو پرس گفت‌: هری کین را کمتر از ۲۲۲ میلیون یورو نمی‌فروشد.

دیروز (جمعه) اطلاعات بیشتری در برنامه Onda Cero منتشر و ارزش‌ نهایی مهاجم انگلیسی ۲۰۰ میلیون اعلام شد. به همین خاطر مادرید گرت بیل را به مالک باشگاه انگلیسی پیشنهاد داد. پرس می‌خواهد علاوه بر مهاجم ولزی، بورخا مایورال که ۳۰ میلیون ارزش دارد را به تاتنهام بدهد.

مایورال، بازیکن محبوب مائوریسیو پوچتینو است. سرمربی آرژانتینی تاتنهام از دو فصل پیش خواهان این بازیکن بوده است. از طرفی مادرید اعتمادش را به بیل از دست داده است. با این حال پرس ترجیح داد با وجود پیشنهاد منچستریونایتد یک فصل دیگر او را نگه دارد.

اگر رئیس باشگاه مادریدی موفق نشود بیل و مایورال را با کین معاوضه کند، مهاجم ولزی را به فروش خواهد رساند. به احتمال فراوان مقصد بعدی بیل، چلسی یا یونایتد باشد. مادرید با فروش این بازیکن می‌خواهد پول خرید هری کین را به دست آورد.

با توجه به درخشش کین در این فصل و فصل گذشته بعید به نظر نمی‌رسد که پرس برای امضای قرارداد با این بازیکن تمام تلاش خود را انجام دهد. کین فصل گذشته برترین گلزن لیگ برتر شد و امسال در ۱۱ بازی ۱۱ گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

از طرفی بیل همچون پارسال در این فصل نیز عملکرد ضعیفی داشته و همیشه با آسیب‌دیدگی‌ روبه‌رو بوده است. آسیب‌دیدگی‌های متعدد مهاجم ولزی باعث شده او در یک سطح ثابت نماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس