کد خبر 788805
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
از اسمان

جعفری جلوه به مناسبت هجدهمین سالگرد فعالیت برنامه «از آسمان» از عوامل این برنامه تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش مشرق - به مناسبت هجدهمین سال فعالیت برنامه «از آسمان» و سالروز شهادت دو تن از عوامل تولید این برنامه در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما به همراه دیبایی، قائم مقام و عادلی، مدیر گروه اجتماعی با حضور در دفتر گروه برنامه «از آسمان» عملکرد هجده سالۀ آن را ستودند.

در این نشست بسیار صمیمی، امیر خورشیدی فرد تهیه‌کننده و کارگردان برنامه ضمن تشکر از حضور مسئولین شبکه دو در دفتر گروه تلویزیونی «از آسمان»، شرحی از ماجرای عملیات تروریستی منجر به شهادت سردار شوشتری و جمع همراه ایشان به ویژه شهیدان گودرزی و فراهانی را روایت کردند.

خورشیدی فرد در ادامه از روند تولید برنامه «از آسمان» در ۱۸ سال گذشته و فراز و نشیب‌های تولید مستند خبر داد و افزود: تا زمانی که توان داشته باشیم تولید برنامه را ادامه خواهیم داد.

 جعفری جلوه مدیر شبکه دو، با تقدیر از ۱۸ سال تلاش در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت، بر ضرورت تولید هوشمندانه و با کیفیت برنامه‌های ارزشی تأکید کرد. ایشان حمایت خود از ادامۀ تولید «از آسمان» را اعلام نمود و گفت: یکی از افتخارات شبکه دو و رسانه ملی، برنامه «از آسمان» می باشد.

در پایان دیدار کلیه عوامل توسط ایشان مورد تقدیر قرار گرفتند.

از میان اعضای گروه «از آسمان»، سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، عباس خورشیدی و حمید بناء در این جلسه حاضر بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس