کد خبر 788787
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
ترامپ

تام استیر، میلیاردر دموکرات با استفاده از ثروت خود به تلاش برای برکنار کردن دونالد ترامپ از قدرت با استفاده از تبلیغات و تلویزیون ادامه می‌دهد.

 به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، در این کمپین هشدار داده شده که ترامپ آمریکا را در آستانه جنگ هسته‌ای قرار داده، مانع از اجرای عدالت در اف بی آی شده، پول زیادی از کشورهای خارجی تصاحب کرده و برخلاف قانون اساسی تهدید کرده که نهادهای خبری را تعطیل خواهد کرد.

استیر درباره این موضوع گفت: مردم در کنگره و دولت او (ترامپ) می‌دانند که این رئیس‌جمهور یک خطر آشکار است که از لحاظ روانی ناپایدار بوده و به تسلیحات هسته‌ای مجهز است و آنها هیچ کاری انجام نمی‌دهند.

وی در ادامه درخواست کرد: به ما بپیوندید و به اعضای کنگره خود بگویید که آنها در برابر متوقف کردن کاری که سیاسی است و انجام کار درست مسئولیت اخلاقی دارند.

نماینده استیر معتقد است که این تبلیغات در تمام ۵۰ ایالت آمریکا پخش خواهد شد. استیر هفته گذشته نیز به تمام دموکراتهای کنگره، تمام ۵۰ فرماندار و هزاران شهردار حاضر در آمریکا با ارسال نامه‌ای درخواست کرد که از استیضاح ترامپ حمایت کنند.

استیر در نامه خود با خطاب قرار دادن ترامپ به عنوان یک " تهدید آشکار برای ایالات متحده آمریکا" به دموکراتها هشدار داد که آنها باید نسبت به این رفتار ترامپ واکنش نشان داده و در راستای استیضاح ترامپ در انتخابات میان دوره تلاش کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس