کد خبر 788449
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گیت‌های عبورومرور پایانه مرزی عراق تا ۵ آبان‌ماه آماده استفاده زائران اربعین می‌شود.

به گزارش مشرق، بهمن خسروانی در نشست ستاد اربعین حسینی استان که ظهر امروز در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: تابلوهای هدایت‌کننده زائران در جاده‌ها ساخته شده و تا 5 آبان‌ماه تمامی آنها نصب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون در رابطه با آسفالت ‌خط‌کشی جاده‌ها اقدامات مناسبی انجام شده است گفت: تعداد 17 گیت عبورومرور در پایانه مرزی نصب شد و در رابطه با نصب و امکانات و تجهیزات کیتهای داخل کشور با هیچ‌ مشکلی مواجه نیستیم و گیتهای عبور و مرور در پایانه مرزی عراق نیز تا پنج آبان ماه قابل استفاده برای زائران اربعین حسینی خواهد بود.

خسروانی با بیان اینکه تعدادی سرویس بهداشتی با تجهیزات آن تا دوم یا سوم آبان ماه آماده بهره‌برداری خواهد بود بیان کرد: تا روز یکشنبه 30 مهرماه آسفالت تمامی جاده‌های داخل خسروی به اتمام خواهد رسید اما آسفالت لاین برگشت این جاده تا آخر این هفته انجام می‌شود.

وی از انجام طرهای ویژه با هدف تأمین ایمنی زائران اربعین امسال خبرداد و افزود: در ایام اربعین امسال بنابر پیش‌بینی‌ها 500 هزار نفز از زائران هفت استان کشور از مرز رسمی خسروی عازم کربلای معلا می‌شوند و به همین دلیل تمهیدات ویژه‌ای برای بهسازی و تأمین تجهیزات این مرز انجام‌ شده است.

خسروانی با بیان اینکه تاکنون 90 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی خسروی ساخنه شده است بیان کرد: تعداد گیت‌های عبورومرور پایانه مرزی خسروی از 24 کاربر به 58 کاربر با اعتبار 4000 میلیون ریال افزایش ‌یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس