کمال خرازی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگر آمریکایی‌ها برجام را به درستی اجرا می‌کردند و به تعهداتشان پایبند بودند، شرایط دیگری پیش می‌آمد، الان طبیعتاً نمی‌توانیم به آنها اعتماد کنیم.

به گزارش مشرق، سیدکمال خرازی در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی درباره مطرح شدن «توافق ثانویه» در موضوع هسته ای اظهار داشت: آمریکایی ها می دانند که جمهوری اسلامی روز به روز درحال توسعه نفوذش است و در جهت استحکام نظام و قدرت دفاعی کشور، پیشرفت های قابل توجهی کرده است، بنابراین با این موجودیت مشکل دارد. 

وی گفت: طبیعتاً در میدان حضور واقعی ایران در منطقه نتوانستند جلوی نفوذ ایران را بگیرند و می خواهند به شیوه های دیگری متوسل شوند که از آن طریق پیشرفت جمهوری اسلامی را کنترل کنند. 

وزیر اسبق امورخارجه افزود: وقتی که شما یک بار تجربه کردید و دیدید که چگونه زیر تعهداتشان می زنند، عقل ایجاب می کند که انسان دیگر در این میدان وارد نشود و بحث هایی هم که آنها می کنند، قابل توجه نیست و جمهوری اسلامی در برابر چنین فشارهایی تسلیم نخواهد شد و راه خودش را ادامه خواهد داد. 

خرازی گفت: اگر اینها (آمریکایی ها) برجام را به درستی اجرا می کردند و به تعهداتشان پایبند بودند، شرایط دیگری پیش می آمد، اما الان طبیعتاً ما نمی توانیم به آنها اعتماد کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    جدی میگی !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس