کد خبر 788347
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
بارزانی

شبکه کردستان ۲۴ متعلق به مسرور بارزانی فرزند مسعود بارزانی در بیانیه‌ای با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته در کرکوک و فضا سازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته از سوی شبکه‌های کردی متعلق نیچروان بارزانی بیانیه‌ا

به گزارش مشرق، شبکه کردستان 24 متعلق به مسرور بارزانی فرزند مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته در کرکوک و فضا سازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته از سوی شبکه‌های کردی متعلق نیچروان بارزانی برادر زاده مسعود بارزانی و نخست وزیر اقلیم کردستان عراق آورده است: شفاف سازی و ارائه اخبار صحیح را حق مخاطبان خود می‌داند.

در این بیانیه امده است: در خصوص موضوع حشد الشعبی، علی رغم آنکه حیدر عبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد تنها نیروهای پلیس فدرال و دستگاه‌های امنیتی در استان کرکوک مستقر خواهند شد، اما آنچه واقعیت دارد این است که هنوز شمار زیادی از مناطق مورد اختلاف تحت سیطره نیروهای عراقی هستند و هیچ عقب نشینی نکرده‌اند. آنچه مشخص است مقرر شده نیروهای حشد الشعبی در داخل خیابان‌ها و کوچه‌ها مستقر نشوند و در بیرون شهرها موضع بگیرند؛ اکنون نیروهای حشد الشعبی در شهرهای کرکوک، شنگال، خانقین و ... حضور دارند و دروازه‌های ورودی شهرها در اختیار آنهاست.

همچنین ذکر شده که در این شرایط حساس هدف ما ارائه خدمتی حرفه‌ای و اخباری صحیح بدور از احساسات و جانبداری است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    11 1
    اینم جواب خائنینی که دیروز از تروریستها طرفداری میکردند و به مشرق تهمت میزدند که خبرش صحیح نیست ! طبق گفته پسربارزانی نیروهای حشد الشعبی بعد شکست چندساعته تروریستها به دستور نخست وزیر عراق از شهرها خارج شدند وکنترل شهرهارو به پلیس واگذار کردند !
  • اسدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    9 0
    نیروهای حشد الشعبی عجب قدرتی داره ماشاالله ! هرجا با دشمن و تروریستها درگیر شدند در عرض چندساعت پیروز شدند ! موفقیت کنونی ارتش عراق بخاطر اخراج ستون پنج تروریستها از ارتش عراق بعد حمله داعشه !
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      3 10
      نیروهای حشد الشعبی تحت حمایت ارتش عراق قرار دارند و الا به تنهایی نمی توانند هیچ کاری بکنند مثل نبرد اول تکریت که شکست سختی خوردند
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 2
    این حاصل بک توافق سیاسی بود نه پیروزی نظامی .اگرم پیروزی باشد یک پیروزی سیاسی است نه نظامی.
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 2
    شمام یاد بگیرین .دست از سانسور و تحریف بردارین و حقایق را هر چند تلخ و ناگوارهم باشند به مردم بگین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس